Pracownicy pedagogiczni
Dyrektor
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia Stosowana - Instytut Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, specjalności: psychologia zdrowia i psychologia kliniczna;
- Studia podyplomowe - MBA dla kadry HR;
- Studia podyplomowe – Psychologia Transportu;
- Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci;
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień).
- Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych i młodzieży gimnazjalnej,
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- Porady wychowawcze dla rodziców,
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży,
- Praca w Zespole Orzekającym,
- Prowadzenie zajęć grupowych: Psychoedukacja dla dzieci nieśmiałych.
Psycholog
asulwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
asulwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia – Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
- Surdopedagogika, Studia Podyplomowe – Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi
- Integracyjny program szkolenia psychoterapeutów – Profesjonalna Szkoła Psychoterapii Instytutu Psychologii Zdrowia PTP w Warszawie
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców
- prowadzenie zajęć grupowych
Zastępca Dyrektora
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii – studia magisterskie.
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
- Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
- merytoryczna i organizacyjna opieka nad działalnością Zespołów Młodszego i Starszego Szkolnego działających w Poradni;
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych,
- praca w Zespole Orzekającym.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej i wychowania przedszkolnego
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii pedagogicznej. System M.Montessori
- SI I stopnia,
- SI II stopnia,
- Metoda Marianne i Christophera Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
- Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Psycholog, Psychoterapeuta
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: psychologia, specjalizacja: psychologia społeczna, specjalność: seksuologia
Ukończone studia podyplomowe:
- Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
- Szkolenie psychoterapeutyczne: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej działające we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre
Zakres działań w Poradni:
- diagnoza psychologiczna młodzieży licealnej,
- terapia indywidualna dzieci i młodzieży,
- pomoc psychologiczna dla rodziców i uczniów,
- konsultacje dla nauczycieli,
- opieka psychologiczna w szkołach.
dr nauk humanistycznych, pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny
nbednarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
nbednarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, pedagogika ogólna
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, oligofrenopedagogika
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, diagnoza i terapia psychologiczno-pedagogiczna
- Uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
- Skuteczne wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczną i techniczną w przedszkolu, Akademia Pedagogiki Specjalnej
- diagnoza pedagogiczna uczniów szkół podstawowych, szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,
- prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów szkół podstawowych,
- prowadzenie warsztatów grafomotorycznych dla uczniów klas II-III.
Psycholog
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im Adama Mickiewicza, kierunek: biologia, specjalność: antropologia
- Uniwersytet Humanistyczno-społeczny SWPS- kierunek psychologia zmiany, specjalizacja: konflikt, kryzys, współpraca
- Uniwersytet im Adama Mickiewicza, studia podyplomowe- psychologia pomocy
- Coaching ICF (ACC), coaching VCC- Profi BiznesGroup
- Coaching grupowy – Grupa TROP
- Coaching kryzysowy- Newlnight Elżbieta Kluska
- Doradztwo zawodowe –Entreno Placówka kształcenia Ustawicznego i Kształcenia Praktycznego
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- opieka psychologiczna w szkołach,
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- mediacje,
- coaching rodzicielski
Psycholog, pedagog specjalny
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia społeczna, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Podyplomowe studia kwalifikacyjne z przygotowania pedagogicznego, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Wyszkowie
- Staż w Fundacji SYNAPSIS,
- Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera,
- Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
- Twórcze metody we wspomaganiu manualnego rozwoju dziecka i terapii ręki,
- Szkolenie modułowe dla specjalistów – TEACCH; praca z trudnymi zachowaniami; Trening Umiejętności Społecznych,
- Kurs terapii SI I stopnia,
- Mutyzm wybiórczy, szkolenie I i II stopnia,
- Dziecko w sytuacji rozpadu rodziny,
- Kształtowanie umiejętności interpersonalnych przez nauczycieli, mediacje i rozwiązywanie konfliktów,
- Wykorzystywanie seksualne dzieci – jak pomóc i reagować,
- Diagnoza dojrzałości szkolnej dzieci pięcio i sześcioletnich,
- Mediacje,
- Pozytywna Dyscyplina
- Opieka psychologiczna w przedszkolu ogólnodostępnym i specjalnym,
- Badania diagnostyczne dzieci w wieku przedszkolnym,
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- Zajęcia psychoedukacyjne i terapeutyczne na terenie placówki.
Ewa Danielewicz-Czerniejewska
Pedagog – specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany
ewadc@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie, Wydział Humanistyczny, kierunek filologia polska
- Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olszynie, Studia Podyplomowe w zakresie Historii,
- Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie, Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej.
- Metoda Warnkego – kurs podstawowy – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem metody Warnkego.
- SLI – specyficzne zaburzenia językowe – diagnoza, terapia, edukacja.
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii.
- Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
- Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy.
- Doskonalenie techniki czytania u dzieci i dorosłych.
- Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi. Trening uważności – ćwiczenia praktyczne.
- Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci – wpływ na trudności w uczeniu się i funkcjonowanie społeczno-emocjonalne.
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień I) – szkolenie w trakcie.
- diagnoza pedagogiczna uczniów,
- diagnoza funkcji podstawowych na poziomie centralnym w zakresie słyszenia (przetwarzania słuchowego), widzenia i motoryki z wykorzystaniem metody Warnkego;
- terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego),
- prowadzenie warsztatów ortograficznych „Polubić ortografię!” dla uczniów klas starszych szkół podstawowych,
- prowadzenie warsztatów „Jak się uczyć?” dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych.
Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej (SI).
afajkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – studia podyplomowe: Neurologopedia.
- Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego – dyplomowany logopeda.
- Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – Filologia polska, specjalizacja: m. in. nauczycielska oraz logopedyczna.
- Diagnostyka logopedyczna.
- Terapia logopedyczna w ramach WWR.
- Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM i zaburzeniami SI.
- Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego – KOJD-AFA narzędzie do oceny jakościowej i planowania terapii
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD
- Karty Oceny Słuchu Fonemowego (KOSF)
-
Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci
- Techniki regulacji procesu ślinienia w logopedii
- Kids Skills
- Dialog motywujący
- Niemowlak u logopedy – Miobobo
- Metoda Zachowań Werbalnych,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji? Trzymodułowe szkolenie Synapsis
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
- Mutyzm selektywny
- Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Wstęp do pracy z dzieckiem i rodziną
- Szkolenie podstawowe w zakresie Programu Językowego MAKATON
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block
- Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień
- Terapia ręki – I stopień
- AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
- Szkolenie I i II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
- Zaburzenia mowy w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych u dzieci i dorosłych
Terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny
agajewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika, pedagogika specjalna: resocjalizacja, pedagogika ogólna
- Studia podyplomowe - Diagnoza i terapia pedagogiczna
- Oligofrenopedagogika - kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli
- Metoda Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny
- Metoda Kids’ Skills – Dam Radę
- Trzystopniowe szkolenie ,, Stosowana Analiza Zachowania’’
- Zaburzenia integracji sensorycznej – rozpoznawanie i odpowiednia stymulacja
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie diagnozy i terapii ręki
- Pierwsze kroki w terapii dziecka z autyzmem. Praktyczne ujęcie Stosowanej Analizy Zachowania
- Edukacja dzieci z autyzmem w przedszkolu i w szkole
- diagnoza pedagogiczna uczniów
- terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego)
agodlewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia społeczna
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne
- Chrześcijańska Akademia Teologiczna -Studia Podyplomowe – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
- Centrum Integracji Sensorycznej – Studia Podyplomowe – Integracja Sensoryczna
- Kid’s Skills -Dam Radę
- Dialog Motywacyjny
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- zajęcia dla dzieci ( Akceptuję i Poznaję siebie i innych)
Psycholog
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – kierunek psychologia
- Kurs Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży;
- III-etapowe szkolenie Stosowana Analiza Zachowania;
- Szkolenie dla realizatorów Programu „Przyjaciele Zippiego”;
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
- opieka psychologiczna w przedszkolach
- porady wychowawcze dla rodziców,
- zajęcia dla dzieci „Wierzę w siebie”,
- zajęcia dla dzieci „Lubię być w grupie”
- zajęcia dla dzieci „Przyjaciele Zippiego”
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia międzykulturowa,
- Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego, kierunek: Zastosowanie psychologicznego warsztatu grupowego (Szkoła Trenerów)
- LETSR: I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
- LETSR: Metoda Kids' Skills – Dam radę!
- WTTS – Terapia Systemowa – roczny kurs podstawowy,
- CM Partners Polska – roczny kurs – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych,
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i liceów,
- poradnictwo psychologiczne dla uczniów i rodziców,
- terapeutyczne wsparcie psychologiczne dla młodzieży,
- prowadzenie szkoleń dla Rad Pedagogicznych,
- prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży,
- mediacje.
Psycholog
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna dziecka,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
- warsztaty dla rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- zajęcia dla dzieci („Ja w grupie”).
Psycholog
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Psychologia Kliniczna Dziecka
- diagnoza psychologiczna dzieci z klas 0-VI,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6-letnich (MTZI),
- prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
kjakubik@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
- Instytut Badań Edukacyjnych, Studia Podyplomowe w zakresie wychowania przedszkolnego
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej
- Staż Diagnostyczny – Certyfikat w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej
- Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
- Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
- Kurs języka migowego I, II, III stopnia.
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
psycholog, terapeuta pedagogiczny, psychoterapeuta
pkicinska@ppp8.pl
Ukończone studia magisterskie:
- SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, kierunek: psychologia, specjalizacja: kształtowanie i modyfikacja zachowania, SAZ
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Pedagogika, specjalizacja:: Doradztwo i terapia pedagogiczna
- Psychoterapia Dzieci i Młodzieży, Państwowe Studia Specjalizacyjne w specjalizacji medycznej, afiliacja: Instytut Psychologii UKSW (w trakcie II stopnia)
- Socjoterapia, studia podyplomowe, WSZiP im. Chodkowskiej
- Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studia podyplomowe, Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica
- Racjonalna Terapia Zachowań, Polskie Towarzystwo Psychologii Behawioralnej
- Terapia behawioralna metodą Simontona, ABC emocji, Stowarzyszenie Simontonowskie
- Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
- Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
- Dialog Motywacyjny kurs wstępny
- Kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
- Kurs kwalifikacyjny, nauczycielski WDŻiR, MSCDN
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- zajęcia dla dzieci „Akceptuję i Poznaję siebie i innych” ,
- zajęcia dla dzieci „Ja w grupie”,
- prowadzenie indywidualnych zajęć stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
- konsultacje dla nauczycieli przedszkolnych
Psycholog
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski – psychologia kliniczna dziecka
- diagnoza psychologiczna dzieci z klas 0 – VI,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6 – letnich (MTZI), oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
mkrawczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- I-stopień Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (CTSR)
- Studia podyplomowe- przygotowanie pedagogiczne ( WSEZiN)
- Psychologia, studia magisterskie (AEH w Warszawie)
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
- opieka psychologiczna w przedszkolach
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci przedszkolnych.
Psycholog
akrzystanek@ppp8.pl
Ukończone studia:
- "Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach" - Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – Psychologia (specjalizacja Psychologia kliniczna)
- Uniwersytet Warszawski – Profilaktyka społeczna i resocjalizacja
- praca w zespole orzekającym
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć grupowych - Trening Koncentracji Uwagi.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
kkunka@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna- studia magisterskie
- Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (APS)
- Pedagogika specjalna z oligofrenopedagogiką (WSNOZ)
- Integracja Sensoryczna (WSSP)
- Dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
- Staż Diagnostyczny w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
- Terapia Ręki I i II stopnia (aCentrum)
- Integracja bilateralna (ASTO)
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia (ORTICUS Centrum terapii widzenia i rozwoju)
- Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci (Instytut Matki i Dziecka)
- Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN- Diagnoza i Terapia (Fonetika)
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
- Dziecko z wadą postawy w terapiach sensomotorycznych neurofizjologiczne aspekty diagnostyki oraz postepowania terapeutycznego u dziecka z wadą postawy ciała (Proprio)
- Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów oraz ich integracji w o.u.n. Sposoby oddziaływań terapeutycznych w aspekcie terapii SI (PSTIS)
- Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
- Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, socjoterapeuta, nauczyciel dyplomowany
elazarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
elazarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek pedagogika ogólna
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki – kurs reedukacji
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie, Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Wstęp do rozpoznawania dysfunkcji procesów integracji sensorycznej jako przyczyny trudności rozwojowych dziecka
- Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Warszawski System Wspierania Uzdolnionych Wars i Sawa – Uczeń zdolny w szkole, Nauczycielskie sposoby rozpoznawania uczniów zdolnych
- Centrum Rozwoju Edukacji A-Z – Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej
- Instytut Doskonalenia Autokreacja – Emisja głosu
- diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży
- terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży – dysleksja, dysortografia, dysgrafia, zaburzenia koncentracji uwagi
- terapia matematyczna dzieci i młodzieży – wspomaganie rozwoju umysłowego i kształtowanie umiejętności matematycznych
Psycholog
mmajewska@ppp8.pl
Ukończone studia: Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny
mmajewska@ppp8.pl
Ukończone studia: Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny
- na kierunku pedagogika
- na kierunku politologia
- na kierunku psychologia (specjalności psychologia kliniczna)
- psychoterapeuta poznawczo – behawioralny (w trakcie II stopnia).
- terapia schematu – kurs podstawowy
- wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi,
- kwalifikacje reedukatora, pedagoga terapeuty, pedagoga wspomagającego
- w zakresie socjoterapii (socjoterapeuta)
- diagnoza psychologiczna dzieci przedszkolnych,
- prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych
Psycholog
mmajorowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mmajorowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Studia magisterskie: psychologia - Akademia Ekonomiczno Humanistyczna w Warszawie
- Studia podyplomowe: Seksuologia kliniczna (AEH); Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (WSNOZ); Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (WSNOZ)
- Staż terapeutyczny w ośrodku dla dzieci z autyzmem przygotowujący do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z ASD
- Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu/szkole
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Terapia ręki
- Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- TUS dla osób z zaburzeniami rozwoju
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem
- Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne - I stopień
- praca w zespole WWRD
- prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi w zakresie WWR
- konsultacje z rodzicami w zakresie WWR
Psycholog
nauczyciel dyplomowany
ematyszewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
nauczyciel dyplomowany
ematyszewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia zdrowia i choroby.
- Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień zaawansowany).
- Akademia TROP: U!LIDER: Działanie-Relacje-Wiedza.
- Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci.
bmelaniuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna);
- Czteroletnie szkolenie z zakresu Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych;
- Szkolenie z Psychoterapii Schematów;
- Szkolenie z metody Kid Skills;
- Szkolenie z Dialogu Motywującego;
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (podstawy);
- Kurs kwalifikacyjny – przygotowanie pedagogiczne;
- Studia podyplomowe z Psychologii Transportu;
- Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, ADHD.
- Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych.
- Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
- Porady wychowawcze dla rodziców;
- Opieka psychologiczna w szkołach;
- Prowadzenie warsztatu dla Dobrych Rodziców;
- Prowadzenie grupy terapeutycznej dla młodzieży;
- Prowadzenie psychoterapii dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, depresją, zaburzeniami psychosomatycznymi (np. hipochondria), zespołem stresu pourazowego (PTSD), niska samooceną;
- Pani Beata Melaniuk uczestniczy w systematycznych superwizjach.
Psycholog
kmocala@ppp8.pl
Ukończone studia:
kmocala@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (nr 672)
- Uniwersytet Jagielloński- całościowy kurs psychoterapii przy Instytucie Terapii Rodzin Collegium Medicum
- Uniwersytet Śląski – kierunek psychologia kliniczna zdrowia
- przewodniczenie zespołowi terapii psychologicznej;
- prowadzenie psychoterapii rodzin w parze psychoterapeutycznej;
- prowadzenie diagnoz, badań psychologicznych, pomocy psychologicznej i psychoterapii dla dzieci i młodzieży;
- konsultacje z pracownikami placówek współpracujących z Poradnią.
Pedagog
dmorawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
dmorawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Studia dzienne magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Wydziale Pedagogicznym przy WSP w Olsztynie
- Studia podyplomowe w zakresie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim
- Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
- Studia podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogiki w Ateneum – Szkole Wyższej w Gdańsku
- Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Trener kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacja przez ruch-kurs trenerski
- Edukator- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej – Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych – rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkolenie „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
- Szkolenie „Ruch Rozwijający Bazujący na Pracy Weroniki Sherborne”
- Szkoła trenerów rekomendowana przez PTP.
- Szkolenie „Profilaktyka uzależnień”.
- Studium socjoterapii w Ciechanowie
- Kurs „Szkoła dla rodziców i wychowawców” w oparciu o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, żeby dzieci do nas mówiły w szkole”
- Kurs dla rodziców i wychowawców w oparciu o książkę A. Faber, E. Mazlish „Rodzeństwo bez rywalizacji”
- Studia glottodydaktyczne – program wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowany przez B. Rocławskiego
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block
- Metoda projektów badawczych
- ,,Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym”
- „Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
- AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
- terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży (gotowość szkolna, nauka czytania, dysleksja).
- terapia SI oraz diagnoza SI.
- terapia matematyczna( zajęcia z zakresu wspomagania rozwoju umysłowego oraz kształtowania umiejętności matematycznych dzieci ).
- diagnoza pedagogiczna uczniów w zakresie specyficznych trudności edukacyjnych( dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
Psycholog
anazarewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
anazarewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
- Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców.
Neurologopeda, terapeuta pedagogiczny
anowakowska@ppp8.pl Ukończone studia:
anowakowska@ppp8.pl Ukończone studia:
- Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, studia podyplomowe: Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia I i II stopnia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: logopedia
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika ogólna, specjalność: pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna
- Ruch dla uczenia się. Move to Learn
- Słuchowo-językowe funkcjonowanie dziecka na tle wymagań edukacyjnych
- Usprawnianie dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy
- Szkolenie dla realizatorów programu „Przyjaciele Zippiego”
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie podstawowe (I i II stopień)
- Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel
- Mutyzm wybiórczy – podstawy teoretyczne, badania naukowe, diagnoza i terapia
- Metoda Warnkego – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
- Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
- Narzędzie M-CHAT-R/F do obserwacji dzieci w wieku 16-30 miesięcy
- Wspomagania karmienia dzieci z MPD
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
- MNRI Integracja odruchów ustno-twarzowych dr S. Masgutowej, poziom I
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
- Multifunction System – MFS
- diagnoza i terapia logopedyczna
Psycholog, pedagog – terapeuta, logopeda, specjalista ds. prowadzenia terapii metodą Warnkego, filolog języka polskiego, interwent oświatowy, nauczyciel dyplomowany.
romiecinska@ppp8.pl
Ukończone studia
romiecinska@ppp8.pl
Ukończone studia
- Uniwersytet Warszawski – filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym,
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – psychologia.
- Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Logopedyczne,
- Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – w zakresie Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi,
- Wyższa Szkoła Społeczno – Ekonomiczna – Studia Podyplomowe – Terapia Pedagogiczna Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Wydział Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii,
- Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Program szkoleniowy „Interwencja kryzysowa w oświacie”,
- Centrum Mediacji PARTNERS POLSKA – szkolenie „Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych”,
- Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Kurs doskonalący „Umiejętności pracy z grupami dorosłych, młodzieży i dzieci”,
- Metoda Warnkego – kurs podstawowy – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem Metody Warnkego.
- inne z zakresu psychologii, terapii pedagogicznej, logopedii, interwencji oświatowej,
- Instytut Badań Edukacyjnych – Seminarium Doktoranckie (trzyletnie).
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach – Wydział Zarządzania i Administracji Studia podyplomowe – w zakresie Zarządzania Oświatą
- Studio Edukacyjne EKO – TUR BIS Kurs Kwalifikacyjny – Zarządzanie Oświatą.
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- opieka psychologiczna i monitorowanie procesu rozwojowego dzieci w przedszkolach pod względem poznawczym i emocjonalno – społecznym,
- zajęcia korekcyjno – kompensacyjne dla dzieci 6.letnich prowadzone na terenie przedszkoli,
- konsultacje wychowawcze dla rodziców,
- konsultacje dla nauczycieli,
- terapia pedagogiczna dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi.
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
apajor@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Studia stacjonarne na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu,
Kierunek: Fizjoterapia (studia I i II stopnia)
- Studia podyplomowe – Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Poznaniu,
Kierunek: „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością – Oligofrenopedagogika”
- Studia podyplomowe - Wyższa Szkoła „Uni-Terra” w Poznaniu,
Kierunek: Przygotowanie pedagogiczne
Ukończone kursy i szkolenia:- Integracja sensoryczna (I i II stopnia)
- Kurs I i II stopnia „Terapia ręki”
- Kurs integracji bilateralnej (certyfikowany terapeuta integracji bilateralnej)
- Udział w wielu szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach, m.in.: diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy (podejście zintegrowane), chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym (analiza problemu oraz sposoby korekcji), rozwój procesów integracji sensoryczno-motorycznej niemowląt i małych dzieci, ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka, szkolenie wstępne z „Sensoplastyki®”.
- Metoda plastrowania Kinesiotapingu.
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, terapeuta EEG Biofeedback, specjalista diagnozy i terapii funkcji wzrokowych, doradca zawodowy, instruktor sportowy judo, zoofizjoterapeuta, autorka pomocy dydaktycznych do pracy w zakresie terapii pedagogicznej uczniów starszych, nauczyciel dyplomowany, ekspert awansu zawodowego nauczycieli z listy MEN.
gpawlik@ppp8.pl
Ukończone studia:
gpawlik@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego (magister pedagogiki),
- Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w Wyższej Szkole Społeczno – Ekonomicznej we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji,
- Podyplomowe Studia Orientacji, Poradnictwa i Doradztwa Zawodowego w Instytucie Badań Edukacyjnych,
- Podyplomowe Studia Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim,
- kurs I stopnia Teoria i Praktyka EEG Biofeedback w Neuropsychoterapii prowadzony przez Instytut EEG Biofeedback,
- Diagnoza i Terapia Funkcji Wzrokowych – Impuls – System, autorski program Bożenny Odowskiej-Szlachcic,
- szkolenie Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy,
- Zoofizjoterapia w Studium Fizjoterapii Zwierząt pod patronatem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
- uprawnienia instruktora sportowego nadane przez Polski Związek Judo.
- terapia pedagogiczna uczniów starszych (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych),
- wstępna ocena cech narządu wzroku – badania przesiewowe funkcji wzrokowych,
- wstępna ocena słyszenia, w tym badanie przewodzenia powietrznego skriningowym audiometrem Auditest,
- poradnictwo pedagogiczne dla rodziców uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz dla pełnoletnich uczniów,
- opieka nad studentami odbywającymi praktyki w Poradni.
Pedagog Specjalny, Logopeda, Neurologopeda
bromanowska@ppp8.pl
Ukończone Studia:
bromanowska@ppp8.pl
Ukończone Studia:
- 2003-2008 APS w Warszawie – mgr Pedagog specjalny- specjalność Logopeda
- 2011/12 Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie – Studia Podyplomowe - Neurologopedia
- „ Neurofizjologiczne podstawy procesów Integracji Sensorycznej” I poziom;
- PECS - I poziom;
- KOLD szkolenie uprawniające do wykorzystywania testu :
- Metody wspierające terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym;
- Diagnoza i terapia małego dziecka z zaburzeniami rozwojowymi ;
- TUS w praktyce – Prowadzenie zajęć TUS dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi komunikującymi się werbalnie.
Psycholog, Psychoterapeuta
arog@ppp8.pl
Ukończone studia:
arog@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Laboratorium Psychoedukacji, Ośrodek ReGeneRacja- Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży;
- Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej- ukończony kurs terapii systemowej akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne;
- Uniwersytet Warszawski- Psychologia Sądowa;
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia społeczna.
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych;
- psychoterapia rodzin;
- psychoterapia indywidualna i grupowa młodzieży;
- opieka psychologiczna w szkołach.
Logopeda
asankowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
asankowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii i Pedagogiki: pedagogika,
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Polonistyki - Pomagisterskie Studium Logopedyczne,
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii – Studium Podyplomowe–Profilaktyka Trudności w Nauce,
- Trener metody Kinezjologia Edukacyjna (wg Dennisona),
- Trener Art-terapii - w oparciu o podstawy Kinezjologii Edukacyjnej.
- opieka logopedyczna (diagnoza i terapia) nad dziećmi szkół podstawowych,
- gimnazjalnych, i ponadgimnazjalnych rejonu poradni,
- kwalifikowanie dzieci na zajęcia terapeutyczne w poradni,
- udzielanie konsultacji w sprawach diagnozy i terapii logopedycznej psychologom poradni, rodzicom i pracownikom merytorycznym szkół,
- prowadzenie zajęć dla gimnazjalistów „Kultura żywego słowa”,
- opieka nad grupą logopedów pracujących w rejonie działania poradni,
- diagnozowanie i opracowywanie wyników badań dzieci na potrzeby Zespołu Orzekającego.
Neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta EEG Biofeedback - nauczyciel dyplomowany, ekspert wchodzący w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy
askoczylas@ppp8.pl
Ukończone studia:
Ukończone studia:
- UMCS w Lublinie, studia wyższe magisterskie 5-letnie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej (ukończone specjalizacje z zakresu: tyflopedagogika i oligofrenopedagogika),
- Podyplomowe studium logopedii, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie,
- Studia podyplomowe z zakresu neurologopedii UMCS w Lublinie,
- Kurs EEGBiofeedback I stopnia- EEG Instytut Warszawa,
- Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej zorganizowany przez Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń.
- Szkolenie dla kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji edukacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy.
- prowadzenie profilaktyki logopedycznej,
- prowadzenie diagnozy i terapii logopedycznej,
- przewodnicząca Zespołu Terapii Logopedycznej,
- prowadzenie sieci współpracy logopedów z rejonu poradni,
- Praca w Zespole Orzekającym.
Psycholog kliniczny
eslowinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
eslowinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka,
- diagnoza rozwoju psychoruchowego i dysfunkcji rozwojowych małego dziecka (0-3 lat),
- profilaktyka zaburzeń rozwoju,
- poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
- konsultacje dla rodziców.
Psycholog
msnopek@ppp8.pl
Ukończone studia:
msnopek@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego-psychologia, specjalizacja: psychologia rozwojowa i wychowawcza.
- ukończone Studium Terapii Dzieci i Młodzieży (Dolnośląskie Centrum Psychoterapii).
- opieka nad przedszkolami;
- zajęcia w Poradni: „ Bajkoterapia”, „ Trening Zastępowania Agresji”.
Psycholog
jspasowicz@ppp8.pl
Ukończone studia:
jspasowicz@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie:Wydział Pedagogiki i Psychologii, kierunek: Psychologia, specjalność kliniczna.
- Katolicki Uniwersytet Lubelski w Lublinie- Studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego
- w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii w :Profesjonalnej Szkole Psychoterapii IPZ PTP
- kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera;
- kurs terapii behawioralnej ABA
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach-poziom podstawowy
- Trening zastępowania agresji dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- diagnoza psychologiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
- indywidualna pomoc/ wsparcie psychologiczne dla rodziców oraz nauczycieli;
- prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci;
- opieka psychologiczna w przedszkolach
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
estanczak@ppp8.pl
Ukończone studia:
estanczak@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, II Wydział Lekarski, kierunek fizjoterapia
- PNF podstawowy,
- SI I stopnia,
- SI II stopnia,
- szkolenie podstawowe-Autyzm i Zespół Aspergera.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
- diagnoza i terapia SI.
Psycholog
eszczesniak@ppp8.pl
Ukończone studia:
Psychologia – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Pedagogika – Katolicki Uniwersytet Lubelski
Wybrane szkolenia:
Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii – Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych
Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji (ART)
Zakres działań w Poradni:
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych
Pedagog Specjalny
kszewczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
kszewczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie - Psychologia
- przewodnicząca Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
- prowadzenie indywidualnych zajęć stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
- prowadzenie zajęć indywidualnych wspomagających rozwój dzieci,
- zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym dla dzieci z opóźnionym rozwojem,
- współprowadzenie zajęć grupowych "JA W GRUPIE".
Doradca edukacyjno-zawodowy
isrodka@ppp8.pl
Ukończone studia:
isrodka@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Wychowania Fizycznego im.J. Piłsudskiego w Warszawie, studia wyższe magisterskie, kierunek nauczycielski
- Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Lublinie, kierunek doradztwo zawodowe.
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, kierunek Przedsiębiorczość
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek Polityka i Zarządzanie Oświatą
- Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji i Nauki, kierunek Wychowanie Przedszkolne
- diagnoza preferencji i predyspozycji edukacyjno-zawodowych
- konsultacje i indywidualne porady dla młodzieży na terenie poradni i szkoły
- wspieranie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wyborze szkoły i zawodu
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli
- Wsparcie merytoryczne w planowaniu i realizacji zadań z zakresu orientacji i doradztwa edukacyjno-zawodowego na różnych etapach edukacji.
- grupowe spotkania informacyjno-edukacyjne przygotowujące rodziców do roli doradców swoich dzieci
- prowadzenie warsztatów “Zastanów się zanim podejmiesz decyzję”
- koordynowanie cyklicznych spotkań w ramach Sieci Kreatywnych Doradców Zawodowych
Psycholog
atodorczuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych - Studia podyplomowe: Pedagogika Specjalna i Kształcenie Specjalne: autyzm i zespół Aspergera;
- SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie – Psychologia, specjalność psychologia kliniczna.
- W trakcie czteroletniego kursu z psychoterapii w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne;
- Kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Szkole Terapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT-EDU;
- Szkolenie z Dialogu Motywujacego;
- Trening Umiejętności Społecznych;
- Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych.
- Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych;
- Prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog specjalny
atymoszuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
atymoszuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - pedagogika specjalna (edukacja i rehabilitacja osób niewidomych i słabowidzących)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
- kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki;
- stosowana analiza zachowania-kurs I stopnia;
- kurs terapii ręki;
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS);
- kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
- diagnoza pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
- prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
- poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka.
Psycholog
kwalendziuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
kwalendziuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii,
- Uniwersytet Warszawski - Studia Podyplomowe: Trener Umiejętności Poznawczych,
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień),
- CM Partners Polska – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych.
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- opieka psychologiczna w szkołach,
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- mediacje,
- praca w Zespole Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
- prowadzenie zajęć grupowych: Nieśmiałki, Trening Twórczego Myślenia.
Psycholog
kzaborek@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia edukacji, twórczości, rodziny i rehabilitacji – studia magisterskie.
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
- Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
- Certyfikowany Kurs Trenerski Treningu Zastępowania Agresji ART,
- Przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci w rodzinie (Projekt ERICA),
- Metoda Kids’ Skills
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli przedszkolnych,
- prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci przedszkolnych.
Psycholog
lzaborek@ppp8.pl
Ukończone studia:
lzaborek@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia edukacji, twórczości, rodziny i rehabilitacji.
- Kurs pomocy socjoterapeutycznej
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
- opieka psychologiczna w szkołach podstawowych,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- współprowadzenie zajęć rozwijających umiejętności społeczne dla uczniów klas IV-VI
Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI. Prowadzenie terapii z zakresu: Treningu Umiejętności Społecznych oraz wybiórczości pokarmowej.
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie -magister pedagogiki szkolnej i przedszkolnej z elementami logopedii,
- Studia podyplomowe: Terapia pedagogiczna, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi,
Kursy i szkolenia:
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, I stopień SI,
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej- uprawnienia do diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej oraz planowanie i prowadzenie terapii,
- Trening Umiejętności Społecznych" (TUS),
- Trening jedzenia,
- Stymulacja funkcji wzrokowych, słuchowych, motorycznych i poznawczych,
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
Zakres działań w poradni:
Psycholog
mzurawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet SWPS: psychologia kliniczna
- Uniwersytet Warszawski: pedagogika
- 4-letni kurs z Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT EDU w Warszawie (w trakcie)
- Terapia EMDR –Level 1
- Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
- Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera i ADHD
- Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych
- Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych
- Konsultacje psychologiczne dl rodziców i nauczycieli
- Porady wychowawcze dla rodziców
- Prowadzenie zajęć grupowych: Trening koncentracji uwagi