Pracownicy pedagogiczni

Dyrektor
Psycholog
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Psychologia Stosowana - Instytut Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, specjalności: psychologia zdrowia i psychologia kliniczna;
  • Studia podyplomowe - MBA dla kadry HR;
  • Studia podyplomowe – Psychologia Transportu;
  • Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci;
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień).
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych i młodzieży
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • Porady wychowawcze dla rodziców,
  • Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży,
  • Praca w Zespole Orzekającym.
Zastępca Dyrektora
Neurologopeda, terapeuta pedagogiczny
anowakowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, studia podyplomowe: Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia I i II stopnia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: logopedia
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika ogólna, specjalność: pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna
  Ważniejsze szkolenia:
  • Ruch dla uczenia się. Move to Learn
  • Słuchowo-językowe funkcjonowanie dziecka na tle wymagań edukacyjnych
  • Usprawnianie dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy
  • Szkolenie dla realizatorów programu „Przyjaciele Zippiego”
  • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie podstawowe (I i II stopień)
  • Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel
  • Mutyzm wybiórczy – podstawy teoretyczne, badania naukowe, diagnoza i terapia
  • Metoda Warnkego – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
  • Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
  • Narzędzie M-CHAT-R/F do obserwacji dzieci w wieku 16-30 miesięcy
  • Wspomagania karmienia dzieci z MPD
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
  • MNRI Integracja odruchów ustno-twarzowych dr S. Masgutowej, poziom I
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
  • Multifunction System – MFS
  Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza i terapia logopedyczna
Zastępca Dyrektora
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii – studia magisterskie.
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
Ukończone kursy:
  • Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Zakres działań w Poradni:
  • merytoryczna i organizacyjna opieka nad działalnością Zespołów Młodszego i Starszego Szkolnego działających w Poradni;
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych,
  • praca w Zespole Orzekającym.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej i wychowania przedszkolnego
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii pedagogicznej. System M.Montessori
Ukończone kursy i szkolenia:
  • SI I stopnia,
  • SI II stopnia,
  • Metoda Marianne i Christophera Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
  • Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
  • Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Psycholog, Psychoterapeuta
 
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: psychologia, specjalizacja: psychologia społeczna, specjalność: seksuologia
Ukończone studia podyplomowe:
  • Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
  • Szkolenie psychoterapeutyczne: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej działające we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna młodzieży licealnej,
  • terapia indywidualna dzieci i młodzieży,
  • pomoc psychologiczna dla rodziców i uczniów,
  • konsultacje dla nauczycieli,
  • opieka psychologiczna w szkołach.
Psycholog
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet im Adama Mickiewicza, kierunek: biologia, specjalność: antropologia
  • Uniwersytet Humanistyczno-społeczny SWPS- kierunek psychologia zmiany, specjalizacja: konflikt, kryzys, współpraca
  • Uniwersytet im Adama Mickiewicza, studia podyplomowe- psychologia pomocy
Ukończone kursy:
  • Coaching ICF (ACC), coaching VCC- Profi BiznesGroup
  • Coaching grupowy – Grupa TROP
  • Coaching kryzysowy-  Newlnight Elżbieta Kluska  
  • Doradztwo zawodowe –Entreno Placówka kształcenia Ustawicznego i Kształcenia Praktycznego
Zakres działań w Poradni:
  • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
  • ­opieka psychologiczna w szkołach,
  • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
  • ­mediacje,
  • coaching rodzicielski
Psycholog, pedagog specjalny
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Psychologia społeczna, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Podyplomowe studia kwalifikacyjne z przygotowania pedagogicznego, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Wyszkowie
Kursy doskonalące i szkolenia:
  • Staż w Fundacji SYNAPSIS,
  • Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera,
  • Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
  • Twórcze metody we wspomaganiu manualnego rozwoju dziecka i terapii ręki,
  • Szkolenie modułowe dla specjalistów – TEACCH; praca z trudnymi zachowaniami; Trening Umiejętności Społecznych,
  • Kurs terapii SI I stopnia,
  • Kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach I stopnia,
  • Mutyzm wybiórczy, szkolenie I i II stopnia,
  • Dziecko w sytuacji rozpadu rodziny,
  • Kształtowanie umiejętności interpersonalnych przez nauczycieli, mediacje i rozwiązywanie konfliktów,
  • Wykorzystywanie seksualne dzieci – jak pomóc i reagować,
  • Diagnoza dojrzałości szkolnej dzieci pięcio i sześcioletnich,
  • Mediacje,
  • Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach,
  • Kurs przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
  • Pozytywna Dyscyplina.
Zakres działań w poradni:
  • Opieka psychologiczna w przedszkolu ogólnodostępnym i specjalnym,
  • Badania diagnostyczne dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • Zajęcia psychoedukacyjne i terapeutyczne na terenie placówki.
Pedagog – specjalista terapii pedagogicznej
nauczyciel dyplomowany
ewadc@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie, Wydział Humanistyczny, kierunek filologia polska
Ukończone studia podyplomowe:
  • Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olszynie, Studia Podyplomowe w zakresie Historii,
  • Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie, Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej.
  • Metoda Warnkego – kurs podstawowy uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem metody Warnkego.
Ważniejsze szkolenia:
  • SLI – specyficzne zaburzenia językowe – diagnoza, terapia, edukacja.
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii.
  • Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
  • Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy.
  • Doskonalenie techniki czytania u dzieci i dorosłych.
  • Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi. Trening uważności – ćwiczenia praktyczne.
  • Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci – wpływ na trudności w uczeniu się  i funkcjonowanie społeczno-emocjonalne.
  • Uprawnienia diagnostyczne Systemu Diagnostycznego SAT do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Screeningowym Audiometrem Tonalnym z testami centralnymi -SAT.
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień I) – szkolenie w trakcie.
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów,
  • diagnoza funkcji podstawowych na poziomie centralnym w zakresie słyszenia (przetwarzania słuchowego), widzenia i motoryki z wykorzystaniem metody Warnkego;
  • terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego).
Mgr filologii polskiej, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta.
kestkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki,
  • Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium, terapia pedagogiczna i socjoterapia,
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, przygotowanie pedagogiczne.
Ukończone studia podyplomowe i kursy:
  • Uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych.
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów szkół podstawowych i szkół średnich,
  • prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów szkół podstawowych.
Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej (SI)
afajkowska@ppp8.pl

Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – studia podyplomowe: Neurologopedia.
  • Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego – dyplomowany logopeda.
  • Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – Filologia polska, specjalizacja: m. in. nauczycielska oraz logopedyczna.
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnostyka logopedyczna.
  • Terapia logopedyczna w ramach WWR.
  • Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM i zaburzeniami SI.
Wybrane szkolenia:
  • Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego – KOJD-AFA narzędzie do oceny jakościowej i planowania terapii
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego (KOSF)
  • Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci
  • Techniki regulacji procesu ślinienia w logopedii 
  • Kids Skills
  • Dialog motywujący 
  • Niemowlak u logopedy – Miobobo
  • Metoda Zachowań Werbalnych,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji? Trzymodułowe szkolenie Synapsis
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Mutyzm selektywny
  • Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Wstęp do pracy z dzieckiem i rodziną
  • Szkolenie podstawowe w zakresie Programu Językowego MAKATON
  • Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block
  • Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień
  • Terapia ręki – I stopień
  • AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
  • Szkolenie I i II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
  • Zaburzenia mowy w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych u dzieci i dorosłych
  • MFT 4-8 sTArs - terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg Niny Förster i A. Kittel
  • Doctor Vox Therapy Technique – technika wydłużająca trakt oddechowy
  • MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna dla osób w wieku 9-99 za specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel
  • ETT-HNO Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii podejście Esther de Ru
Psycholog
sfedziukovich@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie - Wydział Pedagogiki i Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
  • Centrum Szkolenia Zawodowego w Warszawie - Przygotowanie pedagogiczne do zawodu nauczyciela (studia podyplomowe).
Kursy i szkolenia:
  • Trener treningu kontroli złości - Ośrodek Sukces,
  • Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dziecka - FDDS,
  • Zaburzenia neurorozwojowe - teoria i praktyka (ADHD, Autyzm, ZA) - Centrum Psychodia,
  • Trening koncentracji uwagi i pamięci - Ośrodek Edu-Mach,
  • Jak nauczyć dziecko ze spektrum autyzmu: przegrywania, czekania, dialogu i dzielenia się - Fundacja Pomoc Autyzm,
  • Rola witamin oraz makro i mikroelementów w żywieniu człowieka - Centrum Psychodia Diagnoza przemocy rówieśniczej - FDDS,
  • Mediator, ośrodek szkoleniowy przy Kancelarii Mediacyjnej - Edyta Borysiak,
  • Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna - Fundacja Pomoc Autyzm,
  • Trener umiejętności społecznych - Ośrodek Sukces.
Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • Porady wychowawcze dla rodziców.
 Psycholog
agodlewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej  – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia społeczna
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne
  • Chrześcijańska Akademia Teologiczna -Studia Podyplomowe – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Centrum Integracji Sensorycznej – Studia Podyplomowe – Integracja Sensoryczna
Kursy i Szkolenia:
  • Kid’s Skills -Dam Radę
  • Dialog Motywacyjny
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • zajęcia dla dzieci ( Akceptuję i Poznaję siebie i innych)
Pedagog specjalny, diagnosta i terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej
kgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna, terapia pedagogiczna, surdopedagogika;
  • Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie, kierunek: Psychologia dzieci i młodzieży – w trakcie
  • Kursy i szkolenia:
    • Dwustopniowy kurs w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
    • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
    • Terapia ręki – formy pracy terapeutycznej w oparciu o teorie neurorozwojowe, funkcje wzrokowe (Proprio))
    • Dziecko wiotkie z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – program i sposoby oddziaływań terapeutycznych (Proprio)
    • Obserwacja kliniczna w ujęciu fizjoterapeutycznym (Fundacja Okno)
    • Stymulacja przedsionkowa z włączeniem stymulacji systemu słuchowego i wzrokowego (Fundacja Okno)
    • Diagnoza procesów integracji sensorycznej (Fundacja Okno)
    • Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
    • Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
    • Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow (Neuroflow ATS
    • Ortoptyka – podstawy diagnozy i rehabilitacji (CWRO)
Psycholog
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – kierunek psychologia
  • Kurs Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży;
  • III-etapowe szkolenie Stosowana Analiza Zachowania;
  • Szkolenie dla realizatorów Programu „Przyjaciele Zippiego”;
Zakres działań:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
  • opieka psychologiczna w przedszkolach
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • zajęcia dla dzieci „Wierzę w siebie”,
  • zajęcia dla dzieci „Lubię być w grupie”
  • zajęcia dla dzieci „Przyjaciele Zippiego”
Psycholog
akrzystanek@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • "Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach" - Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – Psychologia (specjalizacja Psychologia kliniczna)
  • Uniwersytet Warszawski – Profilaktyka społeczna i resocjalizacja
Zakres działań w Poradni:
  • praca w zespole orzekającym
  • diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć grupowych.
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia międzykulturowa,
  • Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego, kierunek: Zastosowanie psychologicznego warsztatu grupowego (Szkoła Trenerów)
Ważniejsze szkolenia:
  • LETSR: I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
  • LETSR: Metoda Kids' Skills – Dam radę!
  • WTTS – Terapia Systemowa – roczny kurs podstawowy,
  • CM Partners Polska – roczny kurs – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych,
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i liceów,
  • poradnictwo psychologiczne dla uczniów i rodziców,
  • terapeutyczne wsparcie psychologiczne dla młodzieży,
  • prowadzenie szkoleń dla Rad Pedagogicznych,
  • prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży,
  • mediacje.
Psycholog
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna dziecka,
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
Zakres działań w Poradni:
  • warsztaty dla rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • zajęcia dla dzieci („Ja w grupie”).
Pedagog
khanas@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach,
  • Instytut Badań Edukacyjnych – studia podyplomowe terapii pedagogicznej,
  • Wyższa Szkoła Zawodowa – studia podyplomowe Integracji Sensorycznej.
Kursy i szkolenia:
  • Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopień,
  • Terapia ręki,
  • Metoda Warnkego,
  • Wykorzystanie ADOS – 2 w praktyce klinicznej.
Zakres działań w poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów,
  • diagnoza dyskalkulii,
  • diagnoza przetwarzania słuchowego metodą Warnkego.
Psycholog
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Psychologia Kliniczna Dziecka
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci z klas 0-VI,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6-letnich (MTZI),
  • prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
kjakubik@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
  • Instytut Badań Edukacyjnych, Studia Podyplomowe w zakresie wychowania przedszkolnego
Ukończone kursy i szkolenia:
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej
  • Staż Diagnostyczny – Certyfikat w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej
  • Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
  • Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
  • Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Kurs języka migowego I, II, III stopnia.
Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Neurologopeda, terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego, w tracie specjalizacji w zakresie diagnozy i terapii neuromotorycznej (INPP).
kjaworska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, Zakład Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego: kierunek logopedia,
  • Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, Zakład Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego: kierunek neurologopedia.
Kursy i szkolenia:
  • Neurogenoaspekt w diagnozie logopedycznej,
  • Metoda zachowań werbalnych,
  • Metoda werbotonalna w terapii logopedycznej,
  • Mutyzm wybiórczy (selektywny),
  • Logorytmika,
  • PECS - Picture Exchange Communication System, poziom 1,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego ,metodą „Neuroflow”
  • Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą „Warnkego”,
  • Terapia psychomotoryczna wg Procus i Block,
  • Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów wczesnoniemowlęcych oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP,
  • Identyfikacja i zaburzenia w rozwoju dziecka z FAS (płodowym zespołem alkoholowym).
Zakres działań w poradni:
  • Diagnostyka logopedyczna, w tym dla potrzeb Zespołu Orzekającego,
  • Terapia logopedyczna, w tym w ramach WWR,
  • Porady dla rodziców w zakresie zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci i młodzieży,
  • Porady dla rodziców w ramach neuromotorycznej gotowości dziecka do nauki,
  • Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM, z elementami psychomotoryki wg. Procus i Block.
Psycholog, konsultant psychoterapii pozytywnej transkulturowej osób w spektrum autyzmu, terapeuta, trener, interwent kryzysowy.
akaluba@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski, psychologia, studia magisterskie, specjalizacja wychowawcza,
  • Psychoterapia Pozytywna Transkulturowa osób w spektrum autyzmu (PPT ASD) Leszczyńskie Centrum Psychoterapii Pozytywnej,
  • Studium Poradnictwa i Interwencji Kryzysowej IPZ (ścieżka specjalizacyjna: pomoc psychologiczna dla krzywdzonych dzieci),
  • Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej organizowane przez Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie.
Wybrane szkolenia:
  • Developing Teacher Competences for the Future, training course (Canterbury, United Kingdom - which entitles her to be a teacher trainer),
  • Gry psychospołeczne MGS – Trainer and Facylitator of Positum MGS (Etion Perucca),
  • Interwencja kryzysowa w placówkach oświatowych (WCIES),
  • Praca z osobami w kryzysie i żałobie (Wanda Badura- Madej),
  • Praca z ofiarami nadużyć seksualnych i ich opiekunami (OPTA),
  • Wybrane problemy samobójstw dzieci i młodzieży (ETOH),
  • Dialog motywujący w pracy z dziećmi i młodzieżą (Akademia Motywacji i in.),
  • Kids’s skill – Dam radę!; Wybrane metody uczenia się i nauczania; Tutoring w pracy oświatowej (WCIES),
  • Taniec z nieznajomym – praca z osobami w spektrum autyzmu (Beata Chrzanowska –Pietraszuk),
  • Trening umiejętności wychowawczych ( wg Faber i Mazlish) dla specjalistów (Zofia Śpiewak),
  • Coatching i narzędzia coatchingowe w terapii (Małgorzata Rymkiewicz),
  • Wybrane zagadnienia współczesnej seksuologii i profilaktyki AIDS i innych STD, seksuologia rozwojowa (Wiesław Sokoluk),
  • Praca z dzieckiem zdolnym,
  • Regularnie uczestniczę w superwizjach wewnętrznych i zewnętrznych.
Zakres działań w poradni:
  • Konsultacje dla rodziców o charakterze edukacyjnym, wspierającym, interwencyjnym i terapeutycznym.
Psycholog
dkarwowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne,
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej - Studia podyplomowe - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcie rodzin,
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Integracja Sensoryczna I i II stopień.
Zakres działań w poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • zajęcia dla dzieci (Ja w grupie).
psycholog, terapeuta pedagogiczny, psychoterapeuta
pkicinska@ppp8.pl
Ukończone studia magisterskie:
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, kierunek: psychologia, specjalizacja: kształtowanie i modyfikacja zachowania, SAZ
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Pedagogika, specjalizacja:: Doradztwo i terapia pedagogiczna
Studia podyplomowe i specjalizacyjne:
  • Psychoterapia Dzieci i Młodzieży, Państwowe Studia Specjalizacyjne w specjalizacji medycznej, afiliacja: Instytut Psychologii UKSW (w trakcie  II stopnia)
  • Socjoterapia, studia podyplomowe, WSZiP im. Chodkowskiej
  • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studia podyplomowe, Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica
Kursy i Szkolenia:
  • Racjonalna Terapia Zachowań, Polskie Towarzystwo Psychologii Behawioralnej
  • Terapia behawioralna metodą Simontona, ABC emocji, Stowarzyszenie Simontonowskie
  • Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
  • Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
  • Dialog Motywacyjny kurs wstępny
  • Kursy  z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
  • Kurs kwalifikacyjny, nauczycielski WDŻiR, MSCDN
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • zajęcia dla dzieci „Akceptuję i Poznaję siebie i innych” ,
  • zajęcia dla dzieci „Ja w grupie”,
  • prowadzenie indywidualnych zajęć  stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
  • konsultacje dla nauczycieli przedszkolnych
Psycholog
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski – psychologia kliniczna dziecka
Zakres działań w poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6 – letnich (MTZI), oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
kkunka@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna- studia magisterskie
Studia podyplomowe na kierunkach:
  • Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (APS)
  • Pedagogika specjalna z oligofrenopedagogiką (WSNOZ)
  • Integracja Sensoryczna (WSSP)
Ukończone kursy i szkolenia:
  • Dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
  • Staż Diagnostyczny w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
  • Terapia Ręki I i II stopnia (aCentrum)
  •  Integracja bilateralna (ASTO)
  •  Sensomotoryczna Terapia Widzenia (ORTICUS Centrum terapii widzenia i rozwoju)
  •  Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci (Instytut Matki i Dziecka)
  • Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN- Diagnoza i Terapia (Fonetika)
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
  • Dziecko z wadą postawy w terapiach sensomotorycznych neurofizjologiczne aspekty diagnostyki oraz postepowania terapeutycznego u dziecka z wadą postawy ciała (Proprio)
  •  Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów oraz ich integracji w o.u.n. Sposoby oddziaływań terapeutycznych w aspekcie terapii SI (PSTIS)
  • Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
  • Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
  Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej

Logopeda, pedagog specjalny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej.
elesinska@ppp8.pl

Ukończone studia:
  • Uniwersytet Gdański - Podyplomowe Studia Wczesnej Interwencji Logopedycznej,
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, 5-letnie jednolite studia magisterskie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: logopedia.
Wybrane szkolenia:
  • Karty oceny logopedycznej Dziecka- KOLD,
  • Skuteczne ćwiczenia w terapii jąkania,
  • Profilaktyka logopedyczna połączona z elementami metody Integracji Sensorycznej ,
  • Zabawy rozwijające komunikację językową dziecka,
  • Rola nazewnictwa w rozwoju mowy dziecka i zmniejszania ryzyka dysleksji, 
  • Zrozumieć zespół Aspergera,
  • Terapia Ręki, stopień I i II,
  • Zastosowanie Integracji Sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od 3 r. ż,
  • Fizjoterapia w neonatologii,
  • Wykorzystanie elementów masażu Shantala w terapii logopedycznej,
  • Logorytmika- metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka,
  • Istota i terapia jąkania,
  • Opóźniony rozwój mowy,
  • Gry planszowe w terapii logopedycznej,
  • Dziecko dwujęzyczne w terapii logopedycznej,
  • Funkcje słuchowo-językowe w procesie uczenia się. Praca z dzieckiem z CAPD,
  • Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień,
  • Sygmatyzm interdentalny,
  • ADHD- jak rozpoznać, jak pomagać?,
  • Afazja- przyczyny, diagnoza, terapia,
  • Jak mówić do młodych ze spektrum żeby słuchali,
  • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka,
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza i terapia logopedyczna,
  • Terapia logopedyczna w ramach WWR,
  • Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM z elementami logorytmiki.

Pedagog
elazarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek pedagogika ogólna
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki – kurs kwalifikacyjny z reedukacji
Ukończone studia podyplomowe i szkolenia : 
  • Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie - Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii
  • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Wstęp do rozpoznawania dysfunkcji procesów integracji sensorycznej jako przyczyny trudności rozwojowych dziecka
  • WCIES, Warszawski System Wspierania Uzdolnionych Wars i Sawa – Uczeń zdolny w szkole.
  • Centrum Rozwoju Edukacji A-Z – Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej
  • Instytut Doskonalenia Autokreacja – Emisja głosu
  • WCIES - Terapia pedagogiczna trudności matematycznych.
 Zakres działań w Poradni: 
  • diagnoza i terapia pedagogiczna.
Psycholog
mmajewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • psychologia (specjalności psychologia kliniczna) - Uniwersytet SWPS,
  • pedagogika - Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny,
  • politologia - Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

      Ukończone studia podyplomowe i kursy:
    • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny - Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi - kwalifikacje reedukatora, pedagoga terapeuty, pedagoga wspomagającego,
    • Pedagogium Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie - w zakresie socjoterapii - kwalifikacje socjoterapeuty,
    • Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej: psychoterapeuta poznawczo – behawioralny,
    • Kurs rekomendowany przez International Society of Schema Therapy - terapia schematu.

        Dodatkowe kursy kwalifikacyjne:
        TUS, Metoda Kids' Skills, Lider Family Connections (Terapia Dialektyczno-Behawioralna).
      Zakres działań w poradni:
      • diagnoza psychologiczna dzieci przedszkolnych,
      • prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych
  • Psycholog
    mmajorowska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Studia magisterskie: psychologia - Akademia Ekonomiczno Humanistyczna w Warszawie
    • Studia podyplomowe: Seksuologia kliniczna (AEH); Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (WSNOZ); Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (WSNOZ)
    Kursy/szkolenia
    • Staż terapeutyczny w ośrodku dla dzieci z autyzmem przygotowujący do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z ASD
    • Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu/szkole
    • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP
    • Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
    • Terapia ręki
    • Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
    • TUS dla osób z zaburzeniami rozwoju
    • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem
    • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne - I stopień
    Zakres działań w poradni:
    • praca w zespole WWRD
    • prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi w zakresie WWR
    • konsultacje z rodzicami w zakresie WWR
    • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
    • konsultacje psychologiczne dla rodziców,
    • opieka psychologiczna w przedszkolach,
    • prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci,
    • diagnoza ADOS-2.
    Psycholog
    nauczyciel dyplomowany
    ematyszewska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Wydział Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia zdrowia i choroby.
    Ważniejsze szkolenia:
    • Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.
    • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień zaawansowany).
    • Akademia TROP: U!LIDER: Działanie-Relacje-Wiedza.
    • Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci.
    Psycholog
    bmelaniuk@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna);
    • Czteroletnie szkolenie z zakresu Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych;
    • Szkolenie z Psychoterapii Schematów;
    • Szkolenie z metody Kid Skills;
    • Szkolenie z Dialogu Motywującego;
    • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (podstawy);
    • Kurs kwalifikacyjny – przygotowanie pedagogiczne;
    • Studia podyplomowe z Psychologii Transportu;
    • Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, ADHD.
    • Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych.
    Zakres działań w Poradni:
    • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
    • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
    • Porady wychowawcze dla rodziców;
    • Opieka psychologiczna w szkołach;
    • Prowadzenie warsztatu dla Dobrych Rodziców;
    • Prowadzenie grupy terapeutycznej dla młodzieży;
    • Prowadzenie psychoterapii dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, depresją, zaburzeniami psychosomatycznymi (np. hipochondria), zespołem stresu pourazowego (PTSD), niska samooceną;
    • Pani Beata Melaniuk uczestniczy w systematycznych superwizjach.
    Psycholog
    mmierzwinska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii
    Kursy/szkolenia:
    • Kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej
    • Podyplomowe Studia Coachingu (SWPS)
    • Trening Umiejętności Społecznych – kurs trenerski (Karan)
    Zakres działań w Poradni:
    • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym
    • porady wychowawcze dla rodziców
    Psycholog
    kmocala@ppp8.pl
  • Specjalista w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - tytuł nadany przez Ministerstwo Zdrowia
  • Certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (nr 672)
  • Ukończone studia:
    • Uniwersytet Jagielloński- całościowy kurs psychoterapii przy Instytucie Terapii Rodzin Collegium Medicum
    • Uniwersytet Śląski – kierunek psychologia kliniczna zdrowia
    Zakres działań w poradni:
    • prowadzenie psychoterapii rodzinnej w parze psychoterapeutycznej;
    • prowadzenie diagnoz, badań psychologicznych, pomocy psychologicznej i poradnictwa;
    • konsultacje z pracownikami placówek współpracujących z Poradnią.
    Pedagog
    dmorawska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Studia dzienne magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Wydziale Pedagogicznym przy WSP w Olsztynie
    • Studia podyplomowe w zakresie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim
    • Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
    • Studia podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogiki w Ateneum – Szkole Wyższej w Gdańsku
    Szkolenia dodatkowe:
    • Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej
    • Trener kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacja przez ruch-kurs trenerski
    • Edukator- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej – Ministerstwo Edukacji Narodowej
    • Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych – rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
    • Szkolenie „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
    • Szkolenie „Ruch Rozwijający Bazujący na Pracy Weroniki Sherborne”
    • Szkoła trenerów rekomendowana przez PTP.
    • Szkolenie „Profilaktyka uzależnień”.
    • Studium socjoterapii w Ciechanowie
    • Kurs „Szkoła dla rodziców i wychowawców” w oparciu o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, żeby dzieci do nas mówiły w szkole”
    • Kurs dla rodziców i wychowawców w oparciu o książkę A. Faber, E. Mazlish „Rodzeństwo bez rywalizacji”
    • Studia glottodydaktyczne – program wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowany przez B. Rocławskiego
    • Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block
    • Metoda projektów badawczych
    • ,,Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym”
    • „Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
    • AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
    Zakres działań w poradni:
    • terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży (gotowość szkolna, nauka czytania, dysleksja).
    • terapia SI oraz diagnoza SI.
    • terapia matematyczna( zajęcia z zakresu wspomagania rozwoju umysłowego oraz kształtowania umiejętności matematycznych dzieci ).
    • diagnoza pedagogiczna uczniów w zakresie specyficznych trudności edukacyjnych( dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
    Psycholog
    anazarewska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
    • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
    • Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
    Zakres działań w Poradni:
    • opieka psychologiczna w przedszkolach,
    • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
    • porady wychowawcze dla rodziców.
    Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
    aoleksiak@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Pedagogika Terapeutyczna i Wczesnoszkolna;
    • Studia podyplomowe Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, kierunek: Integracja Sensoryczna.
    Ukończone kursy:
    • Warsztaty metodyczne Senso - Psoty - zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI,
    • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza - terapia masaż,
    • Trener Grafomotoryki,
    • Szkolenie Diagnoza Procesów SI,
    • Szkolenie Plany terapii SI,
    • Diagnoza różnicowa dzieci ze spektrum autyzmu. Podstawowe założenia pracy metodą SI z dziećmi z autyzmem,
    • Integracja Bilateralna, program szkolny.
    Zakres działań w poradni:
    • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej.
    pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, terapeuta EEG Biofeedback, specjalista diagnozy i terapii funkcji wzrokowych, doradca zawodowy, instruktor sportowy judo, zoofizjoterapeuta, autorka pomocy dydaktycznych do pracy w zakresie terapii pedagogicznej uczniów starszych, nauczyciel dyplomowany, ekspert awansu zawodowego nauczycieli z listy MEN.
    gpawlik@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego (magister pedagogiki),
    • Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w Wyższej Szkole Społeczno – Ekonomicznej we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji,
    • Podyplomowe Studia Orientacji, Poradnictwa i Doradztwa Zawodowego w Instytucie Badań Edukacyjnych,
    • Podyplomowe Studia Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim,
    • kurs I stopnia Teoria i Praktyka EEG Biofeedback w Neuropsychoterapii prowadzony przez Instytut EEG Biofeedback,
    • Diagnoza i Terapia Funkcji Wzrokowych – Impuls – System, autorski program Bożenny Odowskiej-Szlachcic,
    • szkolenie Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy,
    • Zoofizjoterapia w Studium Fizjoterapii Zwierząt pod patronatem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
    • uprawnienia instruktora sportowego nadane przez Polski Związek Judo.
    Zakres działań w poradni:
    • terapia pedagogiczna uczniów starszych (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych),
    • wstępna ocena cech narządu wzroku – badania przesiewowe funkcji wzrokowych,
    • wstępna ocena słyszenia, w tym badanie przewodzenia powietrznego skriningowym audiometrem Auditest,
    • poradnictwo pedagogiczne dla rodziców uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz dla pełnoletnich uczniów,
    • opieka nad studentami odbywającymi praktyki w Poradni.
    Doradca zawodowy, Pedagog pracy
    kporucznik@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • WSP TWP w Warszawie Pedagogika specjalność: Doradztwo zawodowe,
    • WSP TWP w Warszawie Pedagogika specjalność: Pedagogika pracy,
    • Studia podyplomowe WSP TWP w Warszawie specjalność: Wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z Pedagogiką przedszkolną.
    Zakres działań w poradni:
    • diagnoza predyspozycji edukacyjno- zawodowych, mocnych stron, zdolności, analiza potencjału,
    • konsultacje doradcze dla młodzieży,
    • porady rekrutacyjne dla uczniów i rodziców.
    Psycholog
    mrucinska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Szkoła Psychoterapii Dialog (w trakcie I roku),
    • Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu specjalizacja: psychologia kliniczna, psychologia pracy,
    • Laboratorium Psychoedukacji: Coaching i Mentoring,
    • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi - Przygotowanie Pedagogiczne,
    • Pozytywna Dyscyplina - Edukator Pozytywnej Dyscypliny.
    Zakres działań w Poradni:
    • Opieka psychologiczna w przedszkolu i szkole,
    • ­Diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
    • ­­Konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
    • Trening Umiejętności Społecznych (TUS),
    • Powadzenie zajęć grupowych.
    Logopeda
    asankowska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii i Pedagogiki: pedagogika,
    • Uniwersytet Warszawski - Wydział Polonistyki - Pomagisterskie Studium Logopedyczne,
    • Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii – Studium Podyplomowe–Profilaktyka Trudności w Nauce,
    • Trener metody Kinezjologia Edukacyjna (wg Dennisona),
    • Trener Art-terapii - w oparciu o podstawy Kinezjologii Edukacyjnej.
    Zakres działań w Poradni:
    • opieka logopedyczna (diagnoza i terapia) nad dziećmi szkół podstawowych,
    • gimnazjalnych, i ponadgimnazjalnych rejonu poradni,
    • kwalifikowanie dzieci na zajęcia terapeutyczne w poradni,
    • udzielanie konsultacji w sprawach diagnozy i terapii logopedycznej psychologom poradni, rodzicom i pracownikom merytorycznym szkół,
    • prowadzenie zajęć dla gimnazjalistów „Kultura żywego słowa”,
    • opieka nad grupą logopedów pracujących w rejonie działania poradni,
    • diagnozowanie i opracowywanie wyników badań dzieci na potrzeby Zespołu Orzekającego.
    Psycholog kliniczny
    eslowinska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna.
    Zakres działań w Poradni:
    • ­Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka,
    • diagnoza rozwoju psychoruchowego i dysfunkcji rozwojowych małego dziecka (0-3 lat),
    • ­profilaktyka zaburzeń rozwoju,
    • ­poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka,
    • ­diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
    • ­konsultacje dla rodziców.
    Terapeuta integracji sensorycznej
    estanczak@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Warszawski Uniwersytet Medyczny, II Wydział Lekarski, kierunek fizjoterapia;
    • Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych, Łódź, kierunek Pedagogika ogólna. Kwalifikacje pedagogiczne;
    • Akademia Pedagogiki Specjalnej, Wczesna Interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem - studia podyplomowe.
    Ukończone kursy:
    • PNF podstawowy,
    • PNF rozwijający,
    • SI I stopnia,
    • SI II stopnia,
    • Terapia ręki I stopnia,
    • Terapia ręki II stopnia,
    • Szkolenie podstawowe-Autyzm i Zespół Aspergera,
    • Diagnoza SI małego dziecka w wieku 1-2 lat z uwzględnieniem podejścia fizjoterapeutycznego.
    Zakres działań w poradni:
    • Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
    • diagnoza i terapia SI.
    Psycholog
    asulwinska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Psychologia – Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
    • Surdopedagogika, Studia Podyplomowe – Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi
    • Integracyjny program szkolenia psychoterapeutów – Profesjonalna Szkoła Psychoterapii Instytutu Psychologii Zdrowia PTP w Warszawie
    Zakres działań w poradni:
    • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych
    • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców
    • prowadzenie zajęć grupowych
    Psycholog
    eszczesniak@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Psychologia – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
    • Pedagogika –  Katolicki  Uniwersytet Lubelski
        Wybrane szkolenia:
      • Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii – Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych,
      • Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji (ART),
      • Zaburzenia psychiczne przejawiające się myślami samobójczymi i zachowaniami autodestrukcyjnymi u młodzieży szkolnej – Ośrodek Rozwoju Edukacji,
      • Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży z trudnymi zachowaniami – Ośrodek Psychoterapii Behawioralnej SUKCES,
      • w trakcie: Kurs psychoterapii indywidualnej i rodzin ze szczególnym uwzględnieniem problematyki okresu adolescencji (atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne) – Krakowska Fundacja Rozwoju Psychoterapii im. Marii Orwid.
      Zakres działań w Poradni:
      • diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
      • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
      • wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
      • prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych,
      • terapia rodzin.
    Pedagog Specjalny
    kszewczyk@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie - Psychologia
    Zakres działań w poradni:
    • przewodnicząca Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
    • prowadzenie indywidualnych zajęć  stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
    • prowadzenie zajęć indywidualnych wspomagających rozwój dzieci,
    • zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym dla dzieci z opóźnionym rozwojem,
    • współprowadzenie zajęć grupowych "JA W GRUPIE".
    Psycholog
    mszyszka@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Uniwersytet Warszawski, kierunek: Psychologia, specjalność: Neuropsychologia kliniczna,
    • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (w trakcie).
    Kursy i szkolenia:
    • Diagnozowanie dysleksji rozwojowej,
    • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5,
    • Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej,
    • Zachowania trudne u dzieci- interwencja behawioralna,
    • Spokojnie, to tylko złość.
    Zakres działań w Poradni:
    • diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
    • ­konsultacje psychologiczne dla rodziców,
    • ­­opieka psychologiczna w szkole podstawowej.
    Psycholog
    btkaczynska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • psychologa (specjalność kliniczna) WSB-NLU w Krakowie,
    • ­pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie,
    • integracja sensoryczna WSB-NLU (studia podyplomowe) w Krakowie.
    • Ukończone kursy i szkolenia:
      • Letnia Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży - Poza Schematami,
      • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) - I stopień,
      • ­KIDS SKILL'S „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”,
      • ­Terapia Behawioralna: 3 - modułowy kurs bazowy,
      • AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna - I stopnia,
      • Pozytywna Dyscyplina,
      • Trening Umiejętności Społecznych,
      • Kursy i szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci w spektrum autyzmu.
      Zakres działań w Poradni:
      • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
      • konsultacje psychologiczne dla rodziców,
      • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
      • opieka psychologiczna w przedszkolach,
      • prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych.
    Pedagog specjalny
    atymoszuk@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - pedagogika specjalna (edukacja i rehabilitacja osób niewidomych i słabowidzących)
    • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
    Kursy doskonalące:
    • kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki;
    • stosowana analiza zachowania-kurs I stopnia;
    • kurs terapii ręki;
    • Trening Umiejętności Społecznych (TUS);
    • kursy  z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
    Zakres działań w Poradni:
    • Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
    • diagnoza pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
    • prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
    • poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka.
    Psycholog
    kwalendziuk@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • ­Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii,
    • ­Uniwersytet Warszawski - Studia Podyplomowe: Trener Umiejętności Poznawczych,
    • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień),
    • CM Partners Polska – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych.
    Zakres działań w Poradni:
    • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
    • ­opieka psychologiczna w szkołach,
    • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
    • ­mediacje,
    • praca w Zespole Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
    • prowadzenie zajęć grupowych: Nieśmiałki, Trening Twórczego Myślenia.
    Psycholog
    jwinczewska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalność: psychologia kliniczna (studia magisterskie)
    • Uniwersytet Warszawski - Zarządzanie (studia licencjackie)
    • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi - Przygotowanie pedagogiczne (studia podyplomowe)
    Kursy i szkolenia:
    • Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach (I stopień)
    • Uzależnienia z perspektywy TSR
    • Mutyzm wybiórczy (I stopień)
    • Automasaż powięziowy
    Zakres działań w Poradni:
    • Diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
    • Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
    • Konsultacje z rodzicami
    • Opieka psychologiczna w szkołach
    Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI i TUS, trening wybiórczości pokarmowej
    azielinska@ppp8.pl
    Ukończone studia:
    • Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie -magister pedagogiki szkolnej i przedszkolnej z elementami logopedii,
    • Studia podyplomowe: Terapia pedagogiczna, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi,
    Kursy i szkolenia:
    • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, I stopień SI,
    • Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej- uprawnienia do diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej oraz planowanie i prowadzenie terapii,
    • Trening Umiejętności Społecznych" (TUS),
    • Trening jedzenia,
    • Stymulacja funkcji wzrokowych, słuchowych, motorycznych i poznawczych,
    • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
    Zakres działań w poradni:
    • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej

    Pracownicy administracji