Pracownicy pedagogiczni
Dyrektor, Psycholog
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia Stosowana - Instytut Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, specjalności: psychologia zdrowia i psychologia kliniczna;
- Studia podyplomowe - MBA dla kadry HR;
- Studia podyplomowe – Psychologia Transportu.
- Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci;
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień);
- Metoda Kids' Skills - Dam radę;
- Akademia Przywództwa Liderów Oświaty;
- 4-letnie całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie integracyjno-systemowym - w trakcie.
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
- Praca w Zespole Orzekającym;
- Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży;
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży.
Zastępca Dyrektora
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii – studia magisterskie.
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
- Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
- merytoryczna i organizacyjna opieka nad działalnością Zespołów Młodszego i Starszego Szkolnego działających w Poradni;
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
- konsultacje dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych,
- praca w Zespole Orzekającym.
Zastępca Dyrektora
Psycholog
kwalendziuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
kwalendziuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii,
- Uniwersytet Warszawski - Studia Podyplomowe: Trener Umiejętności Poznawczych.
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (LETSR),
- Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych (CM Partners Polska),
- Prowadzenie grup wsparcia dla mam dzieci do 1 r.ż. (Fundacja Sto Pociech),
- dwustopniowe szkolenie z zakresu diagnozy i terapii SI (PSTIS).
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- opieka psychologiczna w szkołach,
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- prowadzenie grup wsparcia,
- praca w Zespole Orzekającym.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej i wychowania przedszkolnego
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii pedagogicznej. System M.Montessori
- SI I stopnia,
- SI II stopnia,
- Metoda Marianne i Christophera Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
- Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Psycholog, Psychoterapeuta
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: psychologia, specjalizacja: psychologia społeczna, specjalność: seksuologia
Ukończone studia podyplomowe:
- Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
- Szkolenie psychoterapeutyczne: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej działające we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre
Zakres działań w Poradni:
- diagnoza psychologiczna młodzieży licealnej,
- terapia indywidualna dzieci i młodzieży,
- pomoc psychologiczna dla rodziców i uczniów,
- konsultacje dla nauczycieli,
- opieka psychologiczna w szkołach.
Psycholog
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im Adama Mickiewicza, kierunek: biologia, specjalność: antropologia
- Uniwersytet Humanistyczno-społeczny SWPS- kierunek psychologia zmiany, specjalizacja: konflikt, kryzys, współpraca
- Uniwersytet im Adama Mickiewicza, studia podyplomowe- psychologia pomocy
- Coaching ICF (ACC), coaching VCC- Profi BiznesGroup
- Coaching grupowy – Grupa TROP
- Coaching kryzysowy- Newlnight Elżbieta Kluska
- Doradztwo zawodowe –Entreno Placówka kształcenia Ustawicznego i Kształcenia Praktycznego
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- opieka psychologiczna w szkołach,
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- mediacje,
- coaching rodzicielski
Psycholog, pedagog specjalny
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia społeczna, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Podyplomowe studia kwalifikacyjne z przygotowania pedagogicznego, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Wyszkowie
- Staż w Fundacji SYNAPSIS,
- Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera,
- Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
- Twórcze metody we wspomaganiu manualnego rozwoju dziecka i terapii ręki,
- Szkolenie modułowe dla specjalistów – TEACCH; praca z trudnymi zachowaniami; Trening Umiejętności Społecznych,
- Kurs terapii SI I stopnia,
- Kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach I stopnia,
- Mutyzm wybiórczy, szkolenie I i II stopnia,
- Dziecko w sytuacji rozpadu rodziny,
- Kształtowanie umiejętności interpersonalnych przez nauczycieli, mediacje i rozwiązywanie konfliktów,
- Wykorzystywanie seksualne dzieci – jak pomóc i reagować,
- Diagnoza dojrzałości szkolnej dzieci pięcio i sześcioletnich,
- Mediacje,
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach,
- Kurs przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
- Pozytywna Dyscyplina.
- Opieka psychologiczna w przedszkolu ogólnodostępnym i specjalnym,
- Badania diagnostyczne dzieci w wieku przedszkolnym,
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- Zajęcia psychoedukacyjne i terapeutyczne na terenie placówki.
Pedagog – specjalista terapii pedagogicznej
nauczyciel dyplomowany
ewadc@ppp8.pl
Ukończone studia:
nauczyciel dyplomowany
ewadc@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie, Wydział Humanistyczny, kierunek filologia polska
- Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olszynie, Studia Podyplomowe w zakresie Historii,
- Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie, Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej.
- Metoda Warnkego – kurs podstawowy uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem metody Warnkego.
- SLI – specyficzne zaburzenia językowe – diagnoza, terapia, edukacja.
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii.
- Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
- Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy.
- Doskonalenie techniki czytania u dzieci i dorosłych.
- Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi. Trening uważności – ćwiczenia praktyczne.
- Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci – wpływ na trudności w uczeniu się i funkcjonowanie społeczno-emocjonalne.
- Uprawnienia diagnostyczne Systemu Diagnostycznego SAT do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Screeningowym Audiometrem Tonalnym z testami centralnymi -SAT.
- diagnoza pedagogiczna uczniów,
- diagnoza funkcji podstawowych na poziomie centralnym w zakresie słyszenia (przetwarzania słuchowego), widzenia i motoryki z wykorzystaniem metody Warnkego,
- badanie słuchu obwodowego z wykorzystaniem Screeningowego Audiometru Tonalnego (SAT),
- terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego).
Mgr filologii polskiej, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta.
kestkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
kestkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki,
- Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium, terapia pedagogiczna i socjoterapia,
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, przygotowanie pedagogiczne.
- Uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych,
- Uprawnienia diagnostyczne do diagnozy dyskalkulii u uczniów,
- Terapia ręki w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i szkolnym,
- Terapia pedagogiczna trudności matematycznych.
- diagnoza pedagogiczna uczniów szkół podstawowych i szkół średnich, w tym diagnoza dyskalkulii,
- prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów szkół podstawowych.
Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej (SI)
afajkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
afajkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – studia podyplomowe: Neurologopedia.
- Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego – dyplomowany logopeda.
- Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – Filologia polska, specjalizacja: m. in. nauczycielska oraz logopedyczna.
- Diagnostyka logopedyczna.
- Terapia logopedyczna w ramach WWR.
- Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM i zaburzeniami SI.
- Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego – KOJD-AFA narzędzie do oceny jakościowej i planowania terapii
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD
- Karty Oceny Słuchu Fonemowego (KOSF)
-
Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci
- Techniki regulacji procesu ślinienia w logopedii
- Kids Skills
- Dialog motywujący
- Niemowlak u logopedy – Miobobo
- Metoda Zachowań Werbalnych,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji? Trzymodułowe szkolenie Synapsis
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
- Mutyzm selektywny
- Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Wstęp do pracy z dzieckiem i rodziną
- Szkolenie podstawowe w zakresie Programu Językowego MAKATON
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block
- Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień
- Terapia ręki – I stopień
- AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
- Szkolenie I i II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
- Zaburzenia mowy w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych u dzieci i dorosłych
- MFT 4-8 sTArs - terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg Niny Förster i A. Kittel
- Doctor Vox Therapy Technique – technika wydłużająca trakt oddechowy
- MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna dla osób w wieku 9-99 za specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel
- ETT-HNO Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii podejście Esther de Ru
Psycholog
sfedziukovich@ppp8.pl
sfedziukovich@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie - Wydział Pedagogiki i Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
- Centrum Szkolenia Zawodowego w Warszawie - Przygotowanie pedagogiczne do zawodu nauczyciela (studia podyplomowe).
Kursy i szkolenia:
- Trener treningu kontroli złości - Ośrodek Sukces,
- Rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dziecka - FDDS,
- Zaburzenia neurorozwojowe - teoria i praktyka (ADHD, Autyzm, ZA) - Centrum Psychodia,
- Trening koncentracji uwagi i pamięci - Ośrodek Edu-Mach,
- Jak nauczyć dziecko ze spektrum autyzmu: przegrywania, czekania, dialogu i dzielenia się - Fundacja Pomoc Autyzm,
- Rola witamin oraz makro i mikroelementów w żywieniu człowieka - Centrum Psychodia Diagnoza przemocy rówieśniczej - FDDS,
- Mediator, ośrodek szkoleniowy przy Kancelarii Mediacyjnej - Edyta Borysiak,
- Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu - interwencja behawioralna - Fundacja Pomoc Autyzm,
- Trener umiejętności społecznych - Ośrodek Sukces.
Zakres działań w poradni:
- Diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- Opieka psychologiczna w przedszkolach,
- Porady wychowawcze dla rodziców.
Psycholog
mglaska@ppp8.pl
Ukończone studia i szkolenia:
mglaska@ppp8.pl
Ukończone studia i szkolenia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – społeczna psychologia kliniczna,
- Uniwersytet Warszawski - studia podyplomowe „Diagnoza klinicznej małego dziecka i jego rodziny”,
- Liczne szk,olenia nt. diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
- Szkolenia nt. terapii dzieci z mutyzmem wybiórczym,
- Kosmos i Kajo. Trening uważności dla dzieci –warsztaty dla dzieci i młodzieży,
- Diagnoza zaburzeń przetwarzania słuchowego Neuroflow,
- Trening funkcji poznawczych metodą Instrumental Enrichment.
- praca w zespole orzekającym,
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców.
Psycholog
agodlewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
agodlewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia społeczna
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne
- Chrześcijańska Akademia Teologiczna -Studia Podyplomowe – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
- Centrum Integracji Sensorycznej – Studia Podyplomowe – Integracja Sensoryczna
- Kid’s Skills -Dam Radę
- Dialog Motywacyjny
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- zajęcia dla dzieci ( Akceptuję i Poznaję siebie i innych)
Pedagog specjalny, diagnosta i terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej
kgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
kgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna, terapia pedagogiczna, surdopedagogika;
- Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie, kierunek: Psychologia dzieci i młodzieży – w trakcie Kursy i szkolenia:
- Dwustopniowy kurs w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
- Terapia ręki – formy pracy terapeutycznej w oparciu o teorie neurorozwojowe, funkcje wzrokowe (Proprio))
- Dziecko wiotkie z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – program i sposoby oddziaływań terapeutycznych (Proprio)
- Obserwacja kliniczna w ujęciu fizjoterapeutycznym (Fundacja Okno)
- Stymulacja przedsionkowa z włączeniem stymulacji systemu słuchowego i wzrokowego (Fundacja Okno)
- Diagnoza procesów integracji sensorycznej (Fundacja Okno)
- Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
- Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
- Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego Metodą Neuroflow (Neuroflow ATS
- Ortoptyka – podstawy diagnozy i rehabilitacji (CWRO)
Psycholog
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – kierunek psychologia
- Kurs Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży;
- III-etapowe szkolenie Stosowana Analiza Zachowania;
- Szkolenie dla realizatorów Programu „Przyjaciele Zippiego”;
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
- opieka psychologiczna w przedszkolach
- porady wychowawcze dla rodziców,
- zajęcia dla dzieci „Wierzę w siebie”,
- zajęcia dla dzieci „Lubię być w grupie”
- zajęcia dla dzieci „Przyjaciele Zippiego”
Psycholog
akrzystanek@ppp8.pl
Ukończone studia:
akrzystanek@ppp8.pl
Ukończone studia:
- "Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach" - Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – Psychologia (specjalizacja Psychologia kliniczna)
- Uniwersytet Warszawski – Profilaktyka społeczna i resocjalizacja
- praca w zespole orzekającym
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć grupowych.
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia międzykulturowa,
- Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego, kierunek: Zastosowanie psychologicznego warsztatu grupowego (Szkoła Trenerów),
- LETSR: I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
- LETSR: Metoda Kids' Skills – Dam radę!
- WTTS – Terapia Systemowa – roczny kurs podstawowy.
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i liceów,
- poradnictwo psychologiczne dla uczniów i rodziców,
- terapeutyczne wsparcie psychologiczne dla młodzieży,
- prowadzenie szkoleń dla Rad Pedagogicznych,
- prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży oraz psychologów i pedagogów szkolnych.
Psycholog
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna dziecka,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
- warsztaty dla rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- zajęcia dla dzieci („Ja w grupie”).
Pedagog
khanas@ppp8.pl
Ukończone studia:
khanas@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza,
- Instytut Badań Edukacyjnych – studia podyplomowe terapii pedagogicznej,
- Wyższa Szkoła Zawodowa – studia podyplomowe Integracji Sensorycznej.
- Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopień,
- Terapia ręki,
- Metoda Warnkego,
- Wykorzystanie ADOS – 2 w praktyce klinicznej,
- Psychologiczne i pedagogiczne aspekty diagnozy dyskalkulii z wykorzystaniem Baterii Dyskalkulia 10/12 i 13/16 oraz innych dostępnych testów.
- diagnoza pedagogiczna uczniów,
- diagnoza dyskalkulii,
- diagnoza przetwarzania słuchowego metodą Warnkego.
Psycholog
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Psychologia Kliniczna Dziecka.
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych.
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
kjakubik@ppp8.pl
Ukończone studia:
kjakubik@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
- Instytut Badań Edukacyjnych, Studia Podyplomowe w zakresie wychowania przedszkolnego
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej
- Staż Diagnostyczny – Certyfikat w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej
- Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
- Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
- Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
- Kurs języka migowego I, II, III stopnia.
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Psycholog
ajaracz@ppp8.pl
Ukończone studia:
ajaracz@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego - Psychologia
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego - Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (w trakcie)
- Diagnozowanie dysleksji rozwojowej - Bateria 6/18,
- Trening Umiejętności Społecznych,
- Rozwijanie teorii umysłu,
- szkolenia z zakresu diagnozowania dzieci w spektrum autyzmu.
- konsultacje psychologiczne dla rodziców,
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- opieka psychologiczna w szkole.
Neurologopeda, terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego, w tracie specjalizacji w zakresie diagnozy i terapii neuromotorycznej (INPP).
kjaworska@ppp8.pl
Ukończone studia:
kjaworska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, Zakład Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego: kierunek logopedia,
- Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, Zakład Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego: kierunek neurologopedia.
- Neurogenoaspekt w diagnozie logopedycznej,
- Metoda zachowań werbalnych,
- Metoda werbotonalna w terapii logopedycznej,
- Mutyzm wybiórczy (selektywny),
- Logorytmika,
- PECS - Picture Exchange Communication System, poziom 1,
- Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego ,metodą „Neuroflow”
- Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą „Warnkego”,
- Terapia psychomotoryczna wg Procus i Block,
- Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów wczesnoniemowlęcych oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP,
- Identyfikacja i zaburzenia w rozwoju dziecka z FAS (płodowym zespołem alkoholowym).
- Diagnostyka logopedyczna, w tym dla potrzeb Zespołu Orzekającego,
- Terapia logopedyczna, w tym w ramach WWR,
- Porady dla rodziców w zakresie zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci i młodzieży,
- Porady dla rodziców w ramach neuromotorycznej gotowości dziecka do nauki,
- Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM, z elementami psychomotoryki wg Procus i Block.
Psycholog, konsultant psychoterapii pozytywnej transkulturowej osób w spektrum autyzmu, terapeuta, trener, interwent kryzysowy.
akaluba@ppp8.pl
Ukończone studia:
akaluba@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, psychologia, studia magisterskie, specjalizacja wychowawcza,
- Psychoterapia Pozytywna Transkulturowa osób w spektrum autyzmu (PPT ASD) Leszczyńskie Centrum Psychoterapii Pozytywnej,
- Studium Poradnictwa i Interwencji Kryzysowej IPZ (ścieżka specjalizacyjna: pomoc psychologiczna dla krzywdzonych dzieci),
- Studium Socjoterapii i Pomocy Psychologicznej organizowane przez Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie.
- Developing Teacher Competences for the Future, training course (Canterbury, United Kingdom - which entitles her to be a teacher trainer),
- Gry psychospołeczne MGS – Trainer and Facylitator of Positum MGS (Etion Perucca),
- Interwencja kryzysowa w placówkach oświatowych (WCIES),
- Praca z osobami w kryzysie i żałobie (Wanda Badura- Madej),
- Praca z ofiarami nadużyć seksualnych i ich opiekunami (OPTA),
- Wybrane problemy samobójstw dzieci i młodzieży (ETOH),
- Dialog motywujący w pracy z dziećmi i młodzieżą (Akademia Motywacji i in.),
- Kids’s skill – Dam radę!; Wybrane metody uczenia się i nauczania; Tutoring w pracy oświatowej (WCIES),
- Taniec z nieznajomym – praca z osobami w spektrum autyzmu (Beata Chrzanowska –Pietraszuk),
- Trening umiejętności wychowawczych ( wg Faber i Mazlish) dla specjalistów (Zofia Śpiewak),
- Coatching i narzędzia coatchingowe w terapii (Małgorzata Rymkiewicz),
- Wybrane zagadnienia współczesnej seksuologii i profilaktyki AIDS i innych STD, seksuologia rozwojowa (Wiesław Sokoluk),
- Praca z dzieckiem zdolnym,
- Regularnie uczestniczę w superwizjach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Konsultacje dla rodziców o charakterze edukacyjnym, wspierającym, interwencyjnym i terapeutycznym.
Psycholog
dkarwowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
dkarwowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne,
- Akademia Pedagogiki Specjalnej - Studia podyplomowe - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcie rodzin,
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Integracja Sensoryczna I i II stopień.
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- zajęcia dla dzieci (Ja w grupie).
psycholog, terapeuta pedagogiczny, psychoterapeuta
pkicinska@ppp8.pl
Ukończone studia magisterskie:
pkicinska@ppp8.pl
Ukończone studia magisterskie:
- SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, kierunek: psychologia, specjalizacja: kształtowanie i modyfikacja zachowania, SAZ
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Pedagogika, specjalizacja:: Doradztwo i terapia pedagogiczna
- Psychoterapia Dzieci i Młodzieży, Państwowe Studia Specjalizacyjne w specjalizacji medycznej, afiliacja: Instytut Psychologii UKSW (w trakcie II stopnia)
- Socjoterapia, studia podyplomowe, WSZiP im. Chodkowskiej
- Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studia podyplomowe, Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica
- Racjonalna Terapia Zachowań, Polskie Towarzystwo Psychologii Behawioralnej
- Terapia behawioralna metodą Simontona, ABC emocji, Stowarzyszenie Simontonowskie
- Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
- Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
- Dialog Motywacyjny kurs wstępny
- Kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
- Kurs kwalifikacyjny, nauczycielski WDŻiR, MSCDN
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- porady wychowawcze dla rodziców,
- zajęcia dla dzieci „Akceptuję i Poznaję siebie i innych” ,
- zajęcia dla dzieci „Ja w grupie”,
- prowadzenie indywidualnych zajęć stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
- konsultacje dla nauczycieli przedszkolnych
Psycholog
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski – psychologia kliniczna dziecka
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6 – letnich (MTZI), oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Logopeda, pedagog specjalny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej.
elesinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Gdański - Podyplomowe Studia Wczesnej Interwencji Logopedycznej,
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, 5-letnie jednolite studia magisterskie, kierunek: pedagogika specjalna, specjalność: logopedia.
- Karty oceny logopedycznej Dziecka- KOLD,
- Skuteczne ćwiczenia w terapii jąkania,
- Profilaktyka logopedyczna połączona z elementami metody Integracji Sensorycznej ,
-
Zabawy rozwijające komunikację językową dziecka,
- Rola nazewnictwa w rozwoju mowy dziecka i zmniejszania ryzyka dysleksji,
- Zrozumieć zespół Aspergera,
- Terapia Ręki, stopień I i II,
- Zastosowanie Integracji Sensorycznej w zaburzeniach rozwoju mowy u dzieci od 3 r. ż,
- Fizjoterapia w neonatologii,
- Wykorzystanie elementów masażu Shantala w terapii logopedycznej,
- Logorytmika- metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka,
- Istota i terapia jąkania,
- Opóźniony rozwój mowy,
- Gry planszowe w terapii logopedycznej,
- Dziecko dwujęzyczne w terapii logopedycznej,
- Funkcje słuchowo-językowe w procesie uczenia się. Praca z dzieckiem z CAPD,
- Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień,
- Sygmatyzm interdentalny,
- ADHD- jak rozpoznać, jak pomagać?,
- Afazja- przyczyny, diagnoza, terapia,
- Jak mówić do młodych ze spektrum żeby słuchali,
- Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka,
- Diagnoza i terapia logopedyczna,
- Terapia logopedyczna w ramach WWR,
- Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM z elementami logorytmiki.
Pedagog
elazarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek pedagogika ogólna
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki – kurs kwalifikacyjny z reedukacji
- Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie - Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Wstęp do rozpoznawania dysfunkcji procesów integracji sensorycznej jako przyczyny trudności rozwojowych dziecka
- WCIES, Warszawski System Wspierania Uzdolnionych Wars i Sawa – Uczeń zdolny w szkole.
- Centrum Rozwoju Edukacji A-Z – Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej
- Instytut Doskonalenia Autokreacja – Emisja głosu
- WCIES - Terapia pedagogiczna trudności matematycznych.
- diagnoza i terapia pedagogiczna.
Psycholog
mmajewska@ppp8.pl
Ukończone studia: psychologia (specjalności psychologia kliniczna) - Uniwersytet SWPS,
pedagogika - Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny,
politologia - Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Ukończone studia podyplomowe i kursy:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny - Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi - kwalifikacje reedukatora, pedagoga terapeuty, pedagoga wspomagającego,
Pedagogium Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie - w zakresie socjoterapii - kwalifikacje socjoterapeuty,
Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej: psychoterapeuta poznawczo – behawioralny,
Kurs rekomendowany przez International Society of Schema Therapy - terapia schematu.
Dodatkowe kursy kwalifikacyjne:
TUS, Metoda Kids' Skills, Lider Family Connections (Terapia Dialektyczno-Behawioralna).
Zakres działań w poradni:
mmajewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
Ukończone studia podyplomowe i kursy:
Dodatkowe kursy kwalifikacyjne:
TUS, Metoda Kids' Skills, Lider Family Connections (Terapia Dialektyczno-Behawioralna).
Zakres działań w poradni:
- diagnoza psychologiczna dzieci przedszkolnych,
- prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych
Psycholog
mmajorowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mmajorowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Studia magisterskie: psychologia - Akademia Ekonomiczno Humanistyczna w Warszawie
- Studia podyplomowe: Seksuologia kliniczna (AEH); Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (WSNOZ); Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (WSNOZ)
- Staż terapeutyczny w ośrodku dla dzieci z autyzmem przygotowujący do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z ASD
- Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu/szkole
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Terapia ręki
- Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- TUS dla osób z zaburzeniami rozwoju
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem
- Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne - I stopień
- praca w zespole WWRD
- prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi w zakresie WWR
- konsultacje z rodzicami w zakresie WWR
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci,
- diagnoza ADOS-2.
Psycholog
nauczyciel dyplomowany
ematyszewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
nauczyciel dyplomowany
ematyszewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia zdrowia i choroby.
- Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień zaawansowany).
- Akademia TROP: U!LIDER: Działanie-Relacje-Wiedza.
- Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci.
Psycholog
bmelaniuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
bmelaniuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna).
- Czteroletnie szkolenie z zakresu Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych;
- Szkolenie z Psychoterapii Schematów;
- Szkolenie z metody Kid Skills;
- Szkolenie z Dialogu Motywującego;
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (podstawy);
- Kurs kwalifikacyjny – przygotowanie pedagogiczne;
- Studia podyplomowe z Psychologii Transportu;
- Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, ADHD;
- Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych;
- Liczne szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo - behawioralnej i schematów.
- Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
- Porady wychowawcze dla rodziców;
- Opieka psychologiczna w szkołach;
- Prowadzenie warsztatu dla Dobrych Rodziców;
- Prowadzenie grupy terapeutycznej dla młodzieży;
- Prowadzenie psychoterapii dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, depresją, zaburzeniami psychosomatycznymi (np. hipochondria), zespołem stresu pourazowego (PTSD), niska samooceną.
Psycholog
mmierzwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mmierzwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii
- Kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej
- Podyplomowe Studia Coachingu (SWPS)
- Trening Umiejętności Społecznych – kurs trenerski (Karan)
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym
- porady wychowawcze dla rodziców
Psycholog
kmocala@ppp8.pl
Specjalista w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - tytuł nadany przez Ministerstwo Zdrowia
Certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (nr 672)
Ukończone studia:
kmocala@ppp8.pl
- Uniwersytet Jagielloński- całościowy kurs psychoterapii przy Instytucie Terapii Rodzin Collegium Medicum
- Uniwersytet Śląski – kierunek psychologia kliniczna zdrowia
- prowadzenie psychoterapii rodzinnej w parze psychoterapeutycznej;
- prowadzenie diagnoz, badań psychologicznych, pomocy psychologicznej i poradnictwa;
- konsultacje z pracownikami placówek współpracujących z Poradnią.
Pedagog
dmorawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
dmorawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Studia dzienne magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Wydziale Pedagogicznym przy WSP w Olsztynie
- Studia podyplomowe w zakresie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim
- Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
- Studia podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogiki w Ateneum – Szkole Wyższej w Gdańsku
- Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Trener kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacja przez ruch-kurs trenerski
- Edukator- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej – Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych – rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkolenie „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
- Szkolenie „Ruch Rozwijający Bazujący na Pracy Weroniki Sherborne”
- Szkoła trenerów rekomendowana przez PTP.
- Szkolenie „Profilaktyka uzależnień”.
- Studium socjoterapii w Ciechanowie
- Kurs „Szkoła dla rodziców i wychowawców” w oparciu o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, żeby dzieci do nas mówiły w szkole”
- Kurs dla rodziców i wychowawców w oparciu o książkę A. Faber, E. Mazlish „Rodzeństwo bez rywalizacji”
- Studia glottodydaktyczne – program wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowany przez B. Rocławskiego
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block
- Metoda projektów badawczych
- ,,Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym”
- „Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
- AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
- terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży (gotowość szkolna, nauka czytania, dysleksja).
- terapia matematyczna( zajęcia z zakresu wspomagania rozwoju umysłowego oraz kształtowania umiejętności matematycznych dzieci ).
- diagnoza pedagogiczna uczniów w zakresie specyficznych trudności edukacyjnych( dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
Psycholog
anazarewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
anazarewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
- Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
- Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- porady wychowawcze dla rodziców.
Neurologopeda, terapeuta pedagogiczny
anowakowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, studia podyplomowe: Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia I i II stopnia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: logopedia
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika ogólna, specjalność: pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna
- Ruch dla uczenia się. Move to Learn
- Słuchowo-językowe funkcjonowanie dziecka na tle wymagań edukacyjnych
- Usprawnianie dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy
- Szkolenie dla realizatorów programu „Przyjaciele Zippiego”
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie podstawowe (I i II stopień)
- Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel
- Mutyzm wybiórczy – podstawy teoretyczne, badania naukowe, diagnoza i terapia
- Metoda Warnkego – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
- Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
- Narzędzie M-CHAT-R/F do obserwacji dzieci w wieku 16-30 miesięcy
- Wspomagania karmienia dzieci z MPD
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
- MNRI Integracja odruchów ustno-twarzowych dr S. Masgutowej, poziom I
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
- Multifunction System – MFS
- diagnoza i terapia logopedyczna
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
aoleksiak@ppp8.pl
Ukończone studia:
aoleksiak@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika Specjalna, specjalność: Pedagogika Terapeutyczna i Wczesnoszkolna;
- Studia podyplomowe Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, kierunek: Integracja Sensoryczna.
- Warsztaty metodyczne Senso - Psoty - zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI,
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza - terapia masaż,
- Trener Grafomotoryki,
- Szkolenie Diagnoza Procesów SI,
- Szkolenie Plany terapii SI,
- Diagnoza różnicowa dzieci ze spektrum autyzmu. Podstawowe założenia pracy metodą SI z dziećmi z autyzmem,
- Integracja Bilateralna, program szkolny.
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej.
pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, terapeuta EEG Biofeedback, specjalista diagnozy i terapii funkcji wzrokowych, doradca zawodowy, instruktor sportowy judo, zoofizjoterapeuta, autorka pomocy dydaktycznych do pracy w zakresie terapii pedagogicznej uczniów starszych, nauczyciel dyplomowany, ekspert awansu zawodowego nauczycieli z listy MEN.
gpawlik@ppp8.pl
Ukończone studia:
gpawlik@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego (magister pedagogiki),
- Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w Wyższej Szkole Społeczno – Ekonomicznej we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji,
- Podyplomowe Studia Orientacji, Poradnictwa i Doradztwa Zawodowego w Instytucie Badań Edukacyjnych,
- Podyplomowe Studia Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim,
- kurs I stopnia Teoria i Praktyka EEG Biofeedback w Neuropsychoterapii prowadzony przez Instytut EEG Biofeedback,
- Diagnoza i Terapia Funkcji Wzrokowych – Impuls – System, autorski program Bożenny Odowskiej-Szlachcic,
- szkolenie Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy,
- Zoofizjoterapia w Studium Fizjoterapii Zwierząt pod patronatem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
- uprawnienia instruktora sportowego nadane przez Polski Związek Judo.
- terapia pedagogiczna uczniów starszych (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych),
- wstępna ocena cech narządu wzroku – badania przesiewowe funkcji wzrokowych,
- wstępna ocena słyszenia, w tym badanie przewodzenia powietrznego skriningowym audiometrem Auditest,
- poradnictwo pedagogiczne dla rodziców uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz dla pełnoletnich uczniów,
- opieka nad studentami odbywającymi praktyki w Poradni.
Doradca zawodowy, Pedagog pracy, nauczyciel dyplomowany
kporucznik@ppp8.pl
Ukończone studia:
kporucznik@ppp8.pl
Ukończone studia:
- WSP TWP w Warszawie, Pedagogika, specjalność: Doradztwo zawodowe,
- WSP TWP w Warszawie, Pedagogika, specjalność: Pedagogika pracy,
- Studia podyplomowe WSP TWP w Warszawie, specjalność: Wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z Pedagogiką przedszkolną.
- diagnoza predyspozycji edukacyjno- zawodowych, mocnych stron, zdolności, analiza potencjału uczniów,
- konsultacje doradcze dla młodzieży,
- porady rekrutacyjne w wyborze szkoły, studiów, zawodu dla uczniów szkół podstawowych, i ponadpodstawowych.
Nauczycielka mianowana wychowania przedszkolnego, pedagog, terapeutka integracji sensorycznej.
mprus@ppp8.pl
Ukończone studia:
mprus@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika, specjalność: wychowanie przedszkolne, surdopedagogika,
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika, specjalność: pedagogika wczesnoszkolna,
- Centrum Integracji Sensorycznej Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie w Warszawie, studia podyplomowe w zakresie i integracji sensorycznej,
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Kształcenie Muzyczno –Ruchowe (taniec – rytmika orffowska – choreoterapia).
- Bateria Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej,
- „Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym”,
- „Jak poskromić złośnika w szkole i w przedszkolu”.
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej.
Psycholog
mrucinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
mrucinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Psychoterapii Dialog (w trakcie I roku),
- Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu specjalizacja: psychologia kliniczna, psychologia pracy,
- Laboratorium Psychoedukacji: Coaching i Mentoring,
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi - Przygotowanie Pedagogiczne,
- Pozytywna Dyscyplina - Edukator Pozytywnej Dyscypliny.
- Opieka psychologiczna w przedszkolu i szkole,
- Diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
- Konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS),
- Powadzenie zajęć grupowych.
Surdologopeda, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny
ksamsonowicz@ppp8.pl
Ukończone studia:
ksamsonowicz@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki – Filologia polska (magisterskie),
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Wydział Nauk Pedagogicznych – Logopedia (podyplomowe),
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Nauk Humanistycznych – Surdologopedia (podyplomowe),
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego – Pedagogika Specjalna – diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna (podyplomowe).
- „Ocena ryzyka zaburzeń przetwarzania słuchowego z wykorzystaniem baterii testów Neuroflow i trening wyższych funkcji słuchowych Neuroflow ATS®”,
- „Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena IAS”,
- „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego”,
- „Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka”,
- kurs certyfikujący Polskiego Towarzystwa Dysleksji „Koordynator ds. modelowego systemu profilaktyki i pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się (dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią)”,
- kurs certyfikujący “Akademia Edukacji Włączającej”,
- „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów”,
- „Efektywne metody terapii rotacyzmu”,
- „Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna”
- Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii”,
- „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”
- „Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy”,
- „Dziecko z orzeczeniem w terapii logopedycznej”,
- „Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami Integracji Sensorycznej”,
- „Szkoła bez stygmatyzacji – jak rozwijać tolerancję i akceptację wobec inności”,
- „Diagnoza logopedyczna dzieci dwujęzycznych",
- "Normatywny a zaburzony rozwój dzieci wychowywanych w dwujęzyczności",
- „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”.
- Diagnoza logopedyczna,
- Diagnoza Neuroflow,
- Terapia logopedyczna.
Logopeda
asankowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
asankowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii i Pedagogiki: pedagogika,
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Polonistyki - Pomagisterskie Studium Logopedyczne,
- Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii – Studium Podyplomowe–Profilaktyka Trudności w Nauce.
- Reedukacja w zakresie dysleksji i dysgrafii,
- Reedukacja matematyczna,
- Zaburzenia mowy dzieci. Wczesna interwencja logopedyczna,
- Kurs Trenerski Kinezjologii Edukacyjnej wg Dennisona,
- Wizjonetyka w oparciu o podstawy Kinezjologii Edukacyjnej,
- Art-terapia (I i II°) w oparciu o podstawy Kinezjologii Edukacyjnej,
- Kurs trenerski Art-terapii,
- Role przetrwania w komunikacji międzyludzkiej,
- Fizjologia mózgu a Kinezjologia Edukacyjna,
- Podstawy kinezjologii pracy z odruchami ciała – podejście psychologiczne,
- Podstawy obsługi i zastosowań komputera,
- Zarządzanie oświatą,
- Edukacja kinezjologiczna dla dzieci z zaburzeniami mowy. „Mój język – mój świat”,
- Oświata w warszawskim samorządzie,
- Wideotrening w komunikacji,
- Uczeń niepełnosprawny w szkole integracyjnej i ogólnodostępnej,
- Specyficzne formy pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- Rysuję mój świat,
- Technologie informacyjne i edukacja multimedialna w pracy poradni psychologiczno-pedagogicznej,
- Kurs doskonalący Temat: Zabawy fundaMentalne we wspieraniu rozwoju małego dziecka ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi. Wspomaganie rozwoju i integracja dzieci i młodzieży niepełnosprawnej,
- Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy,
- Terapia ręki.
- opieka logopedyczna (diagnoza i terapia) nad dziećmi szkół podstawowych i ponadpodstawowych,
- kwalifikowanie dzieci na zajęcia terapeutyczne w poradni,
- udzielanie konsultacji w sprawach diagnozy i terapii logopedycznej psychologom poradni, rodzicom i pracownikom merytorycznym szkół,
- diagnozowanie i opracowywanie wyników badań dzieci na potrzeby Zespołu Orzekającego.
Psycholog kliniczny
eslowinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
eslowinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka,
- diagnoza rozwoju psychoruchowego i dysfunkcji rozwojowych małego dziecka (0-3 lat),
- profilaktyka zaburzeń rozwoju,
- poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka,
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
- konsultacje dla rodziców.
Terapeuta integracji sensorycznej
estanczak@ppp8.pl
Ukończone studia:
estanczak@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, II Wydział Lekarski, kierunek fizjoterapia;
- Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych, Łódź, kierunek Pedagogika ogólna. Kwalifikacje pedagogiczne;
- Akademia Pedagogiki Specjalnej, Wczesna Interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie - w zakresie wczesnego wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem - studia podyplomowe.
- PNF podstawowy,
- PNF rozwijający,
- SI I stopnia,
- SI II stopnia,
- Terapia ręki I stopnia,
- Terapia ręki II stopnia,
- Szkolenie podstawowe-Autyzm i Zespół Aspergera,
- Diagnoza SI małego dziecka w wieku 1-2 lat z uwzględnieniem podejścia fizjoterapeutycznego.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
- diagnoza i terapia SI.
Psycholog
asulwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
asulwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia – Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
- Surdopedagogika, Studia Podyplomowe – Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi
- Integracyjny program szkolenia psychoterapeutów – Profesjonalna Szkoła Psychoterapii Instytutu Psychologii Zdrowia PTP w Warszawie
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców
- prowadzenie zajęć grupowych
Psycholog
eszczesniak@ppp8.pl
Ukończone studia:
eszczesniak@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Psychologia – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
- Pedagogika – Katolicki Uniwersytet Lubelski
-
Wybrane szkolenia:
- Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii – Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych,
- Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji (ART),
- Zaburzenia psychiczne przejawiające się myślami samobójczymi i zachowaniami autodestrukcyjnymi u młodzieży szkolnej – Ośrodek Rozwoju Edukacji,
- Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży z trudnymi zachowaniami – Ośrodek Psychoterapii Behawioralnej SUKCES,
- w trakcie: Kurs psychoterapii indywidualnej i rodzin ze szczególnym uwzględnieniem problematyki okresu adolescencji (atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne) – Krakowska Fundacja Rozwoju Psychoterapii im. Marii Orwid.
- diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
- wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
- prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych,
- terapia rodzin.
Pedagog Specjalny
kszewczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
kszewczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie - Psychologia
- przewodnicząca Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
- prowadzenie indywidualnych zajęć stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
- prowadzenie zajęć indywidualnych wspomagających rozwój dzieci,
- zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym dla dzieci z opóźnionym rozwojem,
- współprowadzenie zajęć grupowych "JA W GRUPIE".
Psycholog
mszyszka@ppp8.pl
Ukończone studia:
mszyszka@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet Warszawski, kierunek: Psychologia, specjalność: Neuropsychologia kliniczna,
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (w trakcie).
- Diagnozowanie dysleksji rozwojowej,
- Skala Inteligencji Stanford-Binet 5,
- Wykorzystanie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej,
- Zachowania trudne u dzieci- interwencja behawioralna,
- Spokojnie, to tylko złość.
- diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców,
- opieka psychologiczna w szkole podstawowej.
Psycholog
btkaczynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
btkaczynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- psychologa (specjalność kliniczna) WSB-NLU w Krakowie,
- pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie,
- integracja sensoryczna WSB-NLU (studia podyplomowe) w Krakowie. Ukończone kursy i szkolenia:
- Letnia Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży - Poza Schematami,
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) - I stopień,
- KIDS SKILL'S „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”,
- Terapia Behawioralna: 3 - modułowy kurs bazowy,
- AAC – komunikacja wspomagająca i alternatywna - I stopnia,
- Pozytywna Dyscyplina,
- Trening Umiejętności Społecznych,
- Kursy i szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci w spektrum autyzmu.
- diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
- konsultacje psychologiczne dla rodziców,
- konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
- opieka psychologiczna w przedszkolach,
- prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych.
Pedagog specjalny
atymoszuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
atymoszuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - pedagogika specjalna (edukacja i rehabilitacja osób niewidomych i słabowidzących)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
- kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki;
- stosowana analiza zachowania-kurs I stopnia;
- kurs terapii ręki;
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS);
- kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
- Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
- diagnoza pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
- prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
- poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka.
Psycholog
awaberska@ppp8.pl
Ukończone studia:
awaberska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Uniwersytet SWPS, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia kliniczna i zdrowia;
- studia podyplomowe Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów, WSKZ;
- w trakcie: studia podyplomowe Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej, Uniwersytet SWPS.
- Studium pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej I, IPZ w Warszawie;
- Studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie I, Stowarzyszenie Niebieska Linia w Warszawie;
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach I, CTSR w Warszawie;
- Kids' Skills – metoda "Dam radę!" i "Jestem z Ciebie dumny!", Integri TSR w Warszawie;
- Trener TUS, Przystań psychologiczna w Warszawie.
- Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży;
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych;
- Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
- Opieka psychologiczna w szkołach.
Psycholog
jwinczewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
jwinczewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalność: psychologia kliniczna (studia magisterskie)
- Uniwersytet Warszawski - Zarządzanie (studia licencjackie)
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi - Przygotowanie pedagogiczne (studia podyplomowe)
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach (I stopień)
- Uzależnienia z perspektywy TSR
- Mutyzm wybiórczy (I stopień)
- Automasaż powięziowy
- Diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
- Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
- Konsultacje z rodzicami
- Opieka psychologiczna w szkołach
Pedagog
kkunka@ppp8.pl
Ukończone studia:
kkunka@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna- studia magisterskie
- Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (APS)
- Pedagogika specjalna z oligofrenopedagogiką (WSNOZ)
- Integracja Sensoryczna (WSSP)
- Dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
- Staż Diagnostyczny w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
- Terapia Ręki I i II stopnia (aCentrum)
- Integracja bilateralna (ASTO)
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia (ORTICUS Centrum terapii widzenia i rozwoju)
- Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci (Instytut Matki i Dziecka)
- Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN- Diagnoza i Terapia (Fonetika)
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
- Dziecko z wadą postawy w terapiach sensomotorycznych neurofizjologiczne aspekty diagnostyki oraz postepowania terapeutycznego u dziecka z wadą postawy ciała (Proprio)
- Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów oraz ich integracji w o.u.n. Sposoby oddziaływań terapeutycznych w aspekcie terapii SI (PSTIS)
- Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
- Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
- Trener Umiejętności Społecznych- kurs I i II stopnia (Studio Psychologiczne)
- Diagnozowanie dysleksji rozwojowej (Pracownia testów psychologicznych i pedagogicznych)
- Diagnoza dyskalkulii z wykorzystaniem "Baterii Dyskalkulia 10/12" i "13/16" (Pracownia testów psychologicznych i pedagogicznych)
- Terapia, zabawa oraz nauka czyli rozwijanie myślenia matematycznego metodą Numicon oraz Kształtowanie pojęć matematycznych klockami Numikon (Fundacja Fascynacje)
- EEG-Biofeedback I stopnia (Biomed)
- Praktyczna Akademia Terapeuty Pedagogicznego (WCIES)
- Trener funkcji poznawczych (Studio psychologiczne J. Węglarz)
- Ruch rozwijający W. Sherborne (Cognitus)
- Odczytywanie badań słuchu w pracy pedagoga (K. Zienkiewicz)
- Terapia pedagogiczna trudności matematycznych (WCIES)
- Diagnoza i terapia pedagogiczna,
- Diagnoza i terapia metodą EEG Biofeedback.
Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI i TUS, trening wybiórczości
pokarmowej
azielinska@ppp8.pl
azielinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie -magister pedagogiki szkolnej i przedszkolnej z elementami logopedii,
- Studia podyplomowe: Terapia pedagogiczna, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi,
- Studia podyplomowe: Integracja sensoryczna - diagnoza i terapia dzieci.
Kursy i szkolenia:
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, I stopień SI,
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej- uprawnienia do diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej oraz planowanie i prowadzenie terapii,
- Trening Umiejętności Społecznych" (TUS),
- Trening jedzenia,
- Stymulacja funkcji wzrokowych, słuchowych, motorycznych i poznawczych,
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
Zakres działań w poradni:
- Diagnoza i terapia integracji sensorycznej,
- Diagnoza i terapia pedagogiczna,
- Diagnoza w kierunku zaburzeń przetwarzania słuchowego (CAPD) metodą Neuroflow.