Pracownicy pedagogiczni

Dyrektor
ktyrajska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Psychologia Stosowana - Instytut Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, specjalności: psychologia zdrowia i psychologia kliniczna;
  • Studia podyplomowe - MBA dla kadry HR;
  • Studia podyplomowe – Psychologia Transportu;
  • Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci;
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień).
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych i młodzieży gimnazjalnej,
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • Porady wychowawcze dla rodziców,
  • Wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży,
  • Praca w Zespole Orzekającym,
  • Prowadzenie zajęć grupowych: Psychoedukacja dla dzieci nieśmiałych.
Psycholog
asulwinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Psychologia – Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
  • Surdopedagogika, Studia Podyplomowe – Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi
  • Integracyjny program szkolenia psychoterapeutów – Profesjonalna Szkoła Psychoterapii Instytutu Psychologii Zdrowia PTP w Warszawie
Zakres działań w poradni:
  • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych
  • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców
  • prowadzenie zajęć grupowych
Zastępca Dyrektora
Psycholog
mreferda@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii – studia magisterskie.
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
Ukończone kursy:
  • Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Zakres działań w poradni:
  • merytoryczna i organizacyjna opieka nad działalnością Zespołów Młodszego i Starszego Szkolnego działających w Poradni;
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych,
  • praca w Zespole Orzekającym.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
jadamska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki terapeutycznej i wychowania przedszkolnego
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii pedagogicznej. System M.Montessori
Ukończone kursy i szkolenia:
  • SI I stopnia,
  • SI II stopnia,
  • Metoda Marianne i Christophera Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
  • Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
  • Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
Psycholog, Psychoterapeuta
 
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: psychologia, specjalizacja: psychologia społeczna, specjalność: seksuologia
Ukończone studia podyplomowe:
  • Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
  • Szkolenie psychoterapeutyczne: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej działające we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna młodzieży licealnej,
  • terapia indywidualna dzieci i młodzieży,
  • pomoc psychologiczna dla rodziców i uczniów,
  • konsultacje dla nauczycieli,
  • opieka psychologiczna w szkołach.
dr nauk humanistycznych, pedagog, oligofrenopedagog,  terapeuta pedagogiczny
nbednarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski, pedagogika ogólna
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, oligofrenopedagogika
Ukończone studia podyplomowe i kursy:
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, diagnoza i terapia psychologiczno-pedagogiczna
  • Uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
  • Skuteczne wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci wraz z edukacją matematyczną i techniczną w przedszkolu, Akademia Pedagogiki Specjalnej
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów szkół podstawowych, szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,
  • prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów szkół podstawowych,
  • prowadzenie warsztatów grafomotorycznych dla uczniów klas II-III.
Psycholog
mbialobrzeska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet im Adama Mickiewicza, kierunek: biologia, specjalność: antropologia
  • Uniwersytet Humanistyczno-społeczny SWPS- kierunek psychologia zmiany, specjalizacja: konflikt, kryzys, współpraca
  • Uniwersytet im Adama Mickiewicza, studia podyplomowe- psychologia pomocy
Ukończone kursy:
  • Coaching ICF (ACC), coaching VCC- Profi BiznesGroup
  • Coaching grupowy – Grupa TROP
  • Coaching kryzysowy-  Newlnight Elżbieta Kluska  
  • Doradztwo zawodowe –Entreno Placówka kształcenia Ustawicznego i Kształcenia Praktycznego
Zakres działań w Poradni:
  • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
  • ­opieka psychologiczna w szkołach,
  • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
  • ­mediacje,
  • coaching rodzicielski
Psycholog, pedagog specjalny
kbochynska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Psychologia społeczna, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Podyplomowe studia kwalifikacyjne z przygotowania pedagogicznego, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Wyszkowie
Kursy doskonalące i szkolenia:
  • Staż w Fundacji SYNAPSIS,
  • Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera,
  • Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz,
  • Twórcze metody we wspomaganiu manualnego rozwoju dziecka i terapii ręki,
  • Szkolenie modułowe dla specjalistów – TEACCH; praca z trudnymi zachowaniami; Trening Umiejętności Społecznych,
  • Kurs terapii SI I stopnia,
  • Mutyzm wybiórczy, szkolenie I i II stopnia,
  • Dziecko w sytuacji rozpadu rodziny,
  • Kształtowanie umiejętności interpersonalnych przez nauczycieli, mediacje i rozwiązywanie konfliktów,
  • Wykorzystywanie seksualne dzieci – jak pomóc i reagować,
  • Diagnoza dojrzałości szkolnej dzieci pięcio i sześcioletnich,
  • Mediacje,
  • Pozytywna Dyscyplina
Zakres działań w poradni:
  • Opieka psychologiczna w przedszkolu ogólnodostępnym i specjalnym,
  • Badania diagnostyczne dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • Zajęcia psychoedukacyjne i terapeutyczne na terenie placówki.
Ewa Danielewicz-Czerniejewska Pedagog – specjalista terapii pedagogicznej, nauczyciel dyplomowany ewadc@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie, Wydział Humanistyczny, kierunek filologia polska
Ukończone studia podyplomowe:
  • Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olszynie, Studia Podyplomowe w zakresie Historii,
  • Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie, Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej.
  • Metoda Warnkego – kurs podstawowy – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem metody Warnkego.
Ważniejsze szkolenia:
  • SLI – specyficzne zaburzenia językowe – diagnoza, terapia, edukacja.
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego (C)APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii.
  • Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne.
  • Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy.
  • Doskonalenie techniki czytania u dzieci i dorosłych.
  • Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi. Trening uważności – ćwiczenia praktyczne.
  • Nadwrażliwość słuchowa i szumy uszne u dzieci – wpływ na trudności w uczeniu się  i funkcjonowanie społeczno-emocjonalne.
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień I) – szkolenie w trakcie.
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów,
  • diagnoza funkcji podstawowych na poziomie centralnym w zakresie słyszenia (przetwarzania słuchowego), widzenia i motoryki z wykorzystaniem metody Warnkego;
  • terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego),
  • prowadzenie warsztatów ortograficznych „Polubić ortografię!” dla uczniów klas starszych szkół podstawowych,
  • prowadzenie warsztatów „Jak się uczyć?” dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych.
Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej (SI). afajkowska@ppp8.pl

Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie – studia podyplomowe: Neurologopedia.
  • Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego – dyplomowany logopeda.
  • Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – Filologia polska, specjalizacja: m. in. nauczycielska oraz logopedyczna.
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnostyka logopedyczna.
  • Terapia logopedyczna w ramach WWR.
  • Zajęcia grupowe dla dzieci z ORM i zaburzeniami SI.
Wybrane szkolenia:
  • Karty Oceny Języka Dziecka Afatycznego – KOJD-AFA narzędzie do oceny jakościowej i planowania terapii
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego (KOSF)
  • Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci
  • Techniki regulacji procesu ślinienia w logopedii 
  • Kids Skills
  • Dialog motywujący 
  • Niemowlak u logopedy – Miobobo
  • Metoda Zachowań Werbalnych,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji? Trzymodułowe szkolenie Synapsis
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Mutyzm selektywny
  • Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Wstęp do pracy z dzieckiem i rodziną
  • Szkolenie podstawowe w zakresie Programu Językowego MAKATON
  • Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block
  • Terapia ręki u dzieci z głębszą niepełnosprawnością ruchową – II stopień
  • Terapia ręki – I stopień
  • AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
  • Szkolenie I i II stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej
  • Zaburzenia mowy w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych u dzieci i dorosłych
Terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny agajewska@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika, pedagogika specjalna: resocjalizacja, pedagogika ogólna
  • Studia podyplomowe -  Diagnoza i terapia pedagogiczna
Wybrane kursy i szkolenia:
  • Oligofrenopedagogika - kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli
  • Metoda Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny
  • Metoda Kids’ Skills – Dam Radę
  • Trzystopniowe szkolenie ,, Stosowana Analiza  Zachowania’’
  • Zaburzenia integracji sensorycznej – rozpoznawanie i odpowiednia stymulacja
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie diagnozy i terapii ręki
  •  Pierwsze kroki w terapii dziecka z autyzmem. Praktyczne ujęcie Stosowanej Analizy Zachowania
  •  Edukacja dzieci z autyzmem w przedszkolu i w szkole
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza pedagogiczna uczniów
  • terapia pedagogiczna (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych dla uczniów, w tym również zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem metody Warnkego)
  agodlewska@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej  – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia społeczna
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Studium Podyplomowe – Uprawnienia pedagogiczne
  • Chrześcijańska Akademia Teologiczna -Studia Podyplomowe – Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Centrum Integracji Sensorycznej – Studia Podyplomowe – Integracja Sensoryczna
Kursy i Szkolenia:
  • Kid’s Skills -Dam Radę
  • Dialog Motywacyjny
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • zajęcia dla dzieci ( Akceptuję i Poznaję siebie i innych)
Psycholog
mgolec@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego – kierunek psychologia
  • Kurs Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży;
  • III-etapowe szkolenie Stosowana Analiza Zachowania;
  • Szkolenie dla realizatorów Programu „Przyjaciele Zippiego”;
Zakres działań:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
  • opieka psychologiczna w przedszkolach
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • zajęcia dla dzieci „Wierzę w siebie”,
  • zajęcia dla dzieci „Lubię być w grupie”
  • zajęcia dla dzieci „Przyjaciele Zippiego”
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany
dgroszkowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia międzykulturowa,
  • Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego, kierunek: Zastosowanie psychologicznego warsztatu grupowego (Szkoła Trenerów)
Ważniejsze szkolenia:
  • LETSR: I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
  • LETSR: Metoda Kids' Skills – Dam radę!
  • WTTS – Terapia Systemowa – roczny kurs podstawowy,
  • CM Partners Polska – roczny kurs – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych,
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i liceów,
  • poradnictwo psychologiczne dla uczniów i rodziców,
  • terapeutyczne wsparcie psychologiczne dla młodzieży,
  • prowadzenie szkoleń dla Rad Pedagogicznych,
  • prowadzenie zajęć grupowych dla młodzieży,
  • mediacje.
Psycholog
dgubera@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna dziecka,
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
Zakres działań w Poradni:
  • warsztaty dla rodziców „Szkoła dla rodziców i wychowawców”,
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • zajęcia dla dzieci („Ja w grupie”).
Psycholog
bhomenda@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Psychologia Kliniczna Dziecka
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci z klas 0-VI,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6-letnich (MTZI),
  • prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej kjakubik@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika specjalna w zakresie surdopedagogiki
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Studia Podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
  • Instytut Badań Edukacyjnych, Studia Podyplomowe w zakresie wychowania przedszkolnego
Ukończone kursy i szkolenia:
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej
  • Staż Diagnostyczny – Certyfikat w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej
  • Umiejętności oralno-motoryczne a Terapia Integracji Sensorycznej
  • Zaburzenia integracji sensorycznej w ADHD
  • Spektrum Autyzmu w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
  • Kurs języka migowego I, II, III stopnia.
Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
psycholog, terapeuta pedagogiczny, psychoterapeuta pkicinska@ppp8.pl Ukończone studia magisterskie:
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, kierunek: psychologia, specjalizacja: kształtowanie i modyfikacja zachowania, SAZ
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Pedagogika, specjalizacja:: Doradztwo i terapia pedagogiczna
Studia podyplomowe i specjalizacyjne:
  • Psychoterapia Dzieci i Młodzieży, Państwowe Studia Specjalizacyjne w specjalizacji medycznej, afiliacja: Instytut Psychologii UKSW (w trakcie  II stopnia)
  • Socjoterapia, studia podyplomowe, WSZiP im. Chodkowskiej
  • Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, studia podyplomowe, Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica
Kursy i Szkolenia:
  • Racjonalna Terapia Zachowań, Polskie Towarzystwo Psychologii Behawioralnej
  • Terapia behawioralna metodą Simontona, ABC emocji, Stowarzyszenie Simontonowskie
  • Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
  • Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
  • Dialog Motywacyjny kurs wstępny
  • Kursy  z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
  • Kurs kwalifikacyjny, nauczycielski WDŻiR, MSCDN
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • zajęcia dla dzieci „Akceptuję i Poznaję siebie i innych” ,
  • zajęcia dla dzieci „Ja w grupie”,
  • prowadzenie indywidualnych zajęć  stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
  • konsultacje dla nauczycieli przedszkolnych
Psycholog
mkoguc@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski – psychologia kliniczna dziecka
Zakres działań w poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci z klas 0 – VI,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć stymulujących rozwój poznawczy dzieci 6 – letnich (MTZI), oraz prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
mkrawczyk@ppp8.pl  Ukończone studia:
  • I-stopień Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (CTSR)
  • Studia podyplomowe- przygotowanie pedagogiczne ( WSEZiN)
  • Psychologia, studia magisterskie (AEH w Warszawie)
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym
  • opieka psychologiczna w  przedszkolach
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli
  • prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci przedszkolnych.
Psycholog akrzystanek@ppp8.pl Ukończone studia:
  • "Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach" - Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju (studia podyplomowe)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie – Psychologia (specjalizacja Psychologia kliniczna)
  • Uniwersytet Warszawski – Profilaktyka społeczna i resocjalizacja
Zakres działań w Poradni:
  • praca w zespole orzekającym
  • diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć grupowych - Trening Koncentracji Uwagi.
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej kkunka@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna- studia magisterskie
Studia podyplomowe na kierunkach:
  • Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (APS)
  • Pedagogika specjalna z oligofrenopedagogiką (WSNOZ)
  • Integracja Sensoryczna (WSSP)
Ukończone kursy i szkolenia:
  • Dwustopniowe szkolenie w zakresie diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej zakończone uzyskaniem uprawnień terapeuty integracji sensorycznej (PSTIS)
  • Staż Diagnostyczny w zakresie diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej (Sensum Mobile)
  • Terapia Ręki I i II stopnia (aCentrum)
  •  Integracja bilateralna (ASTO)
  •  Sensomotoryczna Terapia Widzenia (ORTICUS Centrum terapii widzenia i rozwoju)
  •  Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci (Instytut Matki i Dziecka)
  • Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN- Diagnoza i Terapia (Fonetika)
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno- motorycznym (Szkoła Terapii Karmienia Od pestki do ogryzka)
  • Dziecko z wadą postawy w terapiach sensomotorycznych neurofizjologiczne aspekty diagnostyki oraz postepowania terapeutycznego u dziecka z wadą postawy ciała (Proprio)
  •  Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie odruchów oraz ich integracji w o.u.n. Sposoby oddziaływań terapeutycznych w aspekcie terapii SI (PSTIS)
  • Smyko- Multisensoryka (Aleksandra Charęzińska Wspieranie Rozwoju Dzieci)
  • Prawidłowości i zaburzenia rozwoju sensomotorycznego dziecka- profilaktyka i interwencja (PSTIS)
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
  Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, socjoterapeuta, nauczyciel dyplomowany
elazarska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek pedagogika ogólna
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki – kurs reedukacji
Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia : 
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie, Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii
  • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku uprawnienia diagnostyczne terapeuty pedagogicznego
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – Wstęp do rozpoznawania dysfunkcji procesów integracji sensorycznej jako przyczyny trudności rozwojowych dziecka
  • Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Warszawski System Wspierania Uzdolnionych Wars i Sawa – Uczeń zdolny w szkole, Nauczycielskie sposoby rozpoznawania uczniów zdolnych
  • Centrum Rozwoju Edukacji A-Z – Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej
  • Instytut Doskonalenia Autokreacja – Emisja głosu
 Zakres działań w Poradni: 
  • diagnoza pedagogiczna dzieci i młodzieży
  • terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży – dysleksja, dysortografia, dysgrafia, zaburzenia koncentracji uwagi
  • terapia matematyczna dzieci i młodzieży – wspomaganie rozwoju umysłowego i  kształtowanie umiejętności matematycznych
Psycholog
mmajewska@ppp8.pl
  Ukończone studia: Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny
  • na kierunku pedagogika
Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
  • na kierunku politologia
Uniwersytet SWPS
  • na kierunku psychologia (specjalności psychologia kliniczna)
Ukończone studia podyplomowe i kursy: Studia Podyplomowe Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS:
  • psychoterapeuta poznawczo – behawioralny (w trakcie  II stopnia).
Kurs rekomendowany przez International Society of Schema Therapy
  • terapia schematu – kurs podstawowy
Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny
  • wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi,
  • kwalifikacje reedukatora, pedagoga terapeuty, pedagoga wspomagającego
Pedagogium Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie
  • w zakresie socjoterapii (socjoterapeuta)
Dodatkowe kursy kwalifikacyjne: TUS Zakres działań w poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci przedszkolnych,
  • prowadzenie zajęć grupowych z zakresu rozwijania umiejętności społeczno – emocjonalnych
Psycholog
mmajorowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Studia magisterskie: psychologia - Akademia Ekonomiczno Humanistyczna w Warszawie
  • Studia podyplomowe: Seksuologia kliniczna (AEH); Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów (WSNOZ); Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (WSNOZ)
Kursy/szkolenia
  • Staż terapeutyczny w ośrodku dla dzieci z autyzmem przygotowujący do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z ASD
  • Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu/szkole
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP
  • Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
  • Terapia ręki
  • Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • TUS dla osób z zaburzeniami rozwoju
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne - I stopień
Zakres działań w poradni:
  • praca w zespole WWRD
  • prowadzenie zajęć indywidualnych z dziećmi w zakresie WWR
  • konsultacje z rodzicami w zakresie WWR
Psycholog
nauczyciel dyplomowany
ematyszewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek: psychologia, specjalność: psychologia zdrowia i choroby.
Ważniejsze szkolenia:
  • Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (stopień zaawansowany).
  • Akademia TROP: U!LIDER: Działanie-Relacje-Wiedza.
  • Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci.
bmelaniuk@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna);
  • Czteroletnie szkolenie z zakresu Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych;
  • Szkolenie z Psychoterapii Schematów;
  • Szkolenie z metody Kid Skills;
  • Szkolenie z Dialogu Motywującego;
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (podstawy);
  • Kurs kwalifikacyjny – przygotowanie pedagogiczne;
  • Studia podyplomowe z Psychologii Transportu;
  • Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, ADHD.
  • Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych.
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
  • Porady wychowawcze dla rodziców;
  • Opieka psychologiczna w szkołach;
  • Prowadzenie warsztatu dla Dobrych Rodziców;
  • Prowadzenie grupy terapeutycznej dla młodzieży;
  • Prowadzenie psychoterapii dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, depresją, zaburzeniami psychosomatycznymi (np. hipochondria), zespołem stresu pourazowego (PTSD), niska samooceną;
  • Pani Beata Melaniuk uczestniczy w systematycznych superwizjach.
Psycholog
kmocala@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Certyfikat psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (nr 672)
  • Uniwersytet Jagielloński- całościowy kurs psychoterapii przy Instytucie Terapii Rodzin Collegium Medicum
  • Uniwersytet Śląski – kierunek psychologia kliniczna zdrowia
Zakres działań w poradni:
  • przewodniczenie zespołowi terapii psychologicznej;
  • prowadzenie psychoterapii rodzin w parze psychoterapeutycznej;
  • prowadzenie diagnoz, badań psychologicznych, pomocy psychologicznej i psychoterapii dla dzieci i młodzieży;
  • konsultacje z pracownikami placówek współpracujących z Poradnią.
Pedagog
dmorawska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Studia dzienne magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Wydziale Pedagogicznym przy WSP w Olsztynie
  • Studia podyplomowe w zakresie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim
  • Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
  • Studia podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogiki w Ateneum – Szkole Wyższej w Gdańsku
Szkolenia dodatkowe:
  • Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej
  • Trener kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacja przez ruch-kurs trenerski
  • Edukator- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej – Ministerstwo Edukacji Narodowej
  • Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych – rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
  • Szkolenie „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
  • Szkolenie „Ruch Rozwijający Bazujący na Pracy Weroniki Sherborne”
  • Szkoła trenerów rekomendowana przez PTP.
  • Szkolenie „Profilaktyka uzależnień”.
  • Studium socjoterapii w Ciechanowie
  • Kurs „Szkoła dla rodziców i wychowawców” w oparciu o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, żeby dzieci do nas mówiły w szkole”
  • Kurs dla rodziców i wychowawców w oparciu o książkę A. Faber, E. Mazlish „Rodzeństwo bez rywalizacji”
  • Studia glottodydaktyczne – program wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowany przez B. Rocławskiego
  • Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block
  • Metoda projektów badawczych
  • ,,Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym”
  • „Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
  • AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
Zakres działań w poradni:
  • terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży (gotowość szkolna, nauka czytania, dysleksja).
  • terapia SI oraz diagnoza SI.
  • terapia matematyczna( zajęcia z zakresu wspomagania rozwoju umysłowego oraz kształtowania umiejętności matematycznych dzieci ).
  • diagnoza pedagogiczna uczniów w zakresie specyficznych trudności edukacyjnych( dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
Psycholog
anazarewska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna,
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
  • Pracownia Metod i Szkoleń Psychospołecznych – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii.
Zakres działań w Poradni:
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców.
Neurologopeda, terapeuta pedagogiczny
anowakowska@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, studia podyplomowe: Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studia I i II stopnia na kierunku pedagogika specjalna, specjalność: logopedia
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika ogólna, specjalność: pedagogika korekcyjna i wczesnoszkolna
  Ważniejsze szkolenia:
  • Ruch dla uczenia się. Move to Learn
  • Słuchowo-językowe funkcjonowanie dziecka na tle wymagań edukacyjnych
  • Usprawnianie dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy
  • Szkolenie dla realizatorów programu „Przyjaciele Zippiego”
  • Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie podstawowe (I i II stopień)
  • Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel
  • Mutyzm wybiórczy – podstawy teoretyczne, badania naukowe, diagnoza i terapia
  • Metoda Warnkego – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
  • Diagnoza i terapia ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
  • Narzędzie M-CHAT-R/F do obserwacji dzieci w wieku 16-30 miesięcy
  • Wspomagania karmienia dzieci z MPD
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
  • MNRI Integracja odruchów ustno-twarzowych dr S. Masgutowej, poziom I
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
  • Multifunction System – MFS
  Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza i terapia logopedyczna
Psycholog, pedagog – terapeuta, logopeda, specjalista ds. prowadzenia terapii metodą Warnkego, filolog języka polskiego, interwent oświatowy, nauczyciel dyplomowany.
romiecinska@ppp8.pl
Ukończone studia
  • Uniwersytet Warszawski – filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym,
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – psychologia.
Ukończone studia podyplomowe i kursy
  • Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Logopedyczne,  
  • Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – w zakresie Wspomagania Dzieci  z Problemami Rozwojowymi,  
  • Wyższa Szkoła Społeczno – Ekonomiczna – Studia Podyplomowe – Terapia Pedagogiczna Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się,
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Wydział Metod i Szkoleń Psychospołecznych  – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii, 
  • Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Program szkoleniowy „Interwencja kryzysowa w oświacie”,
  • Centrum Mediacji PARTNERS POLSKA – szkolenie „Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych”,
  • Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Kurs doskonalący „Umiejętności pracy                         z grupami dorosłych, młodzieży i dzieci”,
  • Metoda Warnkego – kurs podstawowy – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem Metody Warnkego.
  • inne z zakresu psychologii, terapii pedagogicznej, logopedii, interwencji oświatowej,
  • Instytut Badań Edukacyjnych – Seminarium Doktoranckie (trzyletnie).
———————————————-
  1. Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach – Wydział Zarządzania i Administracji Studia podyplomowe – w zakresie Zarządzania Oświatą
  2. Studio Edukacyjne EKO – TUR BIS Kurs Kwalifikacyjny – Zarządzanie Oświatą.
 Zakres działań w Poradni
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna i monitorowanie procesu rozwojowego dzieci w przedszkolach pod względem poznawczym i emocjonalno – społecznym,
  • zajęcia korekcyjno – kompensacyjne dla dzieci 6.letnich prowadzone na terenie przedszkoli,
  • konsultacje wychowawcze dla rodziców,
  • konsultacje dla nauczycieli,
  • terapia pedagogiczna dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi.
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej apajor@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Studia stacjonarne na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu,

Kierunek: Fizjoterapia (studia I i II stopnia)

  • Studia podyplomowe – Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Poznaniu,

Kierunek: „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością – Oligofrenopedagogika”

  • Studia podyplomowe - Wyższa Szkoła „Uni-Terra” w Poznaniu,

Kierunek: Przygotowanie pedagogiczne

Ukończone kursy i szkolenia:
  • Integracja sensoryczna (I i II stopnia)
  • Kurs I i II stopnia „Terapia ręki”
  • Kurs integracji bilateralnej (certyfikowany terapeuta integracji bilateralnej)
  • Udział w wielu szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach, m.in.: diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy (podejście zintegrowane), chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym (analiza problemu oraz sposoby korekcji), rozwój procesów integracji sensoryczno-motorycznej niemowląt i małych dzieci, ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka, szkolenie wstępne z „Sensoplastyki®”.
  • Metoda plastrowania Kinesiotapingu.
 Zakres działań w poradni:
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
pedagog, specjalista terapii pedagogicznej, terapeuta EEG Biofeedback, specjalista diagnozy i terapii funkcji wzrokowych, doradca zawodowy, instruktor sportowy judo, zoofizjoterapeuta, autorka pomocy dydaktycznych do pracy w zakresie terapii pedagogicznej uczniów starszych, nauczyciel dyplomowany, ekspert awansu zawodowego nauczycieli z listy MEN.
gpawlik@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego (magister pedagogiki),
  • Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w Wyższej Szkole Społeczno – Ekonomicznej we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji,
  • Podyplomowe Studia Orientacji, Poradnictwa i Doradztwa Zawodowego w Instytucie Badań Edukacyjnych,
  • Podyplomowe Studia Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim,
  • kurs I stopnia Teoria i Praktyka EEG Biofeedback w Neuropsychoterapii prowadzony przez Instytut EEG Biofeedback,
  • Diagnoza i Terapia Funkcji Wzrokowych – Impuls – System, autorski program Bożenny Odowskiej-Szlachcic,
  • szkolenie Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy,
  • Zoofizjoterapia w Studium Fizjoterapii Zwierząt pod patronatem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej,
  • uprawnienia instruktora sportowego nadane przez Polski Związek Judo.
Zakres działań w poradni:
  • terapia pedagogiczna uczniów starszych (prowadzenie zajęć korekcyjno – kompensacyjnych),
  • wstępna ocena cech narządu wzroku – badania przesiewowe funkcji wzrokowych,
  • wstępna ocena słyszenia, w tym badanie przewodzenia powietrznego skriningowym audiometrem Auditest,
  • poradnictwo pedagogiczne dla rodziców uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz dla pełnoletnich uczniów,
  • opieka nad studentami odbywającymi praktyki w Poradni.
Pedagog Specjalny, Logopeda, Neurologopeda
bromanowska@ppp8.pl
  Ukończone Studia:
  • 2003-2008 APS w Warszawie – mgr Pedagog specjalny- specjalność Logopeda
  • 2011/12 Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie – Studia Podyplomowe - Neurologopedia
 KURSY , SZKOLENIA, KONFERENCJE:
  • „ Neurofizjologiczne podstawy procesów Integracji Sensorycznej”  I poziom;
  • PECS - I poziom;
  • KOLD szkolenie uprawniające do wykorzystywania testu :
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka;
  • Metody wspierające terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym;
  • Diagnoza i terapia małego dziecka z zaburzeniami rozwojowymi ;
  • TUS w praktyce – Prowadzenie zajęć TUS dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi komunikującymi się werbalnie.
Psycholog, Psychoterapeuta
arog@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Laboratorium Psychoedukacji, Ośrodek ReGeneRacja- Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży;
  • Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej- ukończony kurs terapii systemowej akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne;
  • Uniwersytet Warszawski- Psychologia Sądowa;
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, specjalizacja: psychologia społeczna.
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych;
  • psychoterapia rodzin;
  • psychoterapia indywidualna i grupowa młodzieży;
  • opieka psychologiczna w szkołach.
Logopeda
asankowska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii i Pedagogiki: pedagogika,
  • Uniwersytet Warszawski - Wydział Polonistyki - Pomagisterskie Studium Logopedyczne,
  • Uniwersytet Warszawski - Wydział Psychologii – Studium Podyplomowe–Profilaktyka Trudności w Nauce,
  • Trener metody Kinezjologia Edukacyjna (wg Dennisona),
  • Trener Art-terapii - w oparciu o podstawy Kinezjologii Edukacyjnej.
Zakres działań w Poradni:
  • opieka logopedyczna (diagnoza i terapia) nad dziećmi szkół podstawowych,
  • gimnazjalnych, i ponadgimnazjalnych rejonu poradni,
  • kwalifikowanie dzieci na zajęcia terapeutyczne w poradni,
  • udzielanie konsultacji w sprawach diagnozy i terapii logopedycznej psychologom poradni, rodzicom i pracownikom merytorycznym szkół,
  • prowadzenie zajęć dla gimnazjalistów „Kultura żywego słowa”,
  • opieka nad grupą logopedów pracujących w rejonie działania poradni,
  • diagnozowanie i opracowywanie wyników badań dzieci na potrzeby Zespołu Orzekającego.
Neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta EEG Biofeedback - nauczyciel dyplomowany, ekspert wchodzący w skład komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy askoczylas@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • ­UMCS w Lublinie, studia wyższe magisterskie 5-letnie na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki specjalnej (ukończone specjalizacje z zakresu: tyflopedagogika i oligofrenopedagogika),
  • Podyplomowe studium logopedii, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie,
  • Studia podyplomowe z zakresu neurologopedii UMCS w Lublinie,
  • Kurs EEGBiofeedback I stopnia- EEG Instytut Warszawa,
  • Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej zorganizowany przez Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń.
  • Szkolenie dla kandydatów na ekspertów wchodzących w skład komisji edukacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy.
Zakres działań w poradni:
  • ­prowadzenie profilaktyki logopedycznej,
  • ­prowadzenie diagnozy i terapii logopedycznej,
  • przewodnicząca Zespołu Terapii Logopedycznej,
  • prowadzenie sieci współpracy logopedów z rejonu poradni,
  • Praca w Zespole Orzekającym.
Psycholog kliniczny
eslowinska@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet im. A. Mickiewicza – Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia kliniczna.
Zakres działań w Poradni:
  • ­Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka,
  • diagnoza rozwoju psychoruchowego i dysfunkcji rozwojowych małego dziecka (0-3 lat),
  • ­profilaktyka zaburzeń rozwoju,
  • ­poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka,
  • ­diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
  • ­konsultacje dla rodziców.
Psycholog
msnopek@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego-psychologia, specjalizacja: psychologia rozwojowa i wychowawcza.
  • ukończone Studium Terapii Dzieci i Młodzieży (Dolnośląskie Centrum Psychoterapii).
  Zakres działań w Poradni:
  • opieka nad przedszkolami;
  • zajęcia w Poradni: „ Bajkoterapia”, „ Trening Zastępowania Agresji”.
 
Psycholog
jspasowicz@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie:Wydział Pedagogiki i Psychologii, kierunek: Psychologia, specjalność kliniczna.
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski w Lublinie- Studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego
Kursy doskonalące:
  • w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii w :Profesjonalnej Szkole Psychoterapii IPZ PTP
  • kursy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera;
  • kurs terapii behawioralnej ABA
  • Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach-poziom podstawowy
  • Trening zastępowania agresji dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
  • indywidualna pomoc/ wsparcie psychologiczne dla rodziców oraz nauczycieli;
  • prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
  • prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci;
  • opieka psychologiczna w przedszkolach
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
estanczak@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Warszawski Uniwersytet Medyczny, II Wydział Lekarski, kierunek fizjoterapia
Ukończone kursy:
  • PNF podstawowy,
  • SI I stopnia,
  • SI II stopnia,
  • szkolenie podstawowe-Autyzm i Zespół Aspergera.
Zakres działań w poradni:
  • Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
  • diagnoza i terapia SI.
Psycholog eszczesniak@ppp8.pl Ukończone studia: Psychologia – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Pedagogika –  Katolicki  Uniwersytet Lubelski Wybrane szkolenia: Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii – Ośrodek Metod i Szkoleń Psychospołecznych Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji (ART) Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych,
  • konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli,
  • wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych,
  • prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych
Pedagog Specjalny
kszewczyk@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie - Psychologia
Zakres działań w poradni:
  • przewodnicząca Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju,
  • prowadzenie indywidualnych zajęć  stymulujących rozwój dzieci w ramach ZWWRD,
  • prowadzenie zajęć indywidualnych wspomagających rozwój dzieci,
  • zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym dla dzieci z opóźnionym rozwojem,
  • współprowadzenie zajęć grupowych "JA W GRUPIE".
Doradca  edukacyjno-zawodowy
isrodka@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Wychowania Fizycznego im.J. Piłsudskiego w Warszawie, studia wyższe magisterskie, kierunek nauczycielski
Studia podyplomowe:
  • Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Lublinie, kierunek doradztwo zawodowe.
  • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, kierunek Przedsiębiorczość
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Pedagogiczny, kierunek Polityka i Zarządzanie Oświatą
  • Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji i Nauki, kierunek Wychowanie Przedszkolne
Zakres działań w Poradni:
  • diagnoza preferencji i predyspozycji edukacyjno-zawodowych
  • konsultacje i indywidualne porady dla młodzieży na terenie poradni i szkoły
  • wspieranie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wyborze szkoły i zawodu
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli
  • Wsparcie merytoryczne w planowaniu i realizacji zadań z zakresu orientacji i doradztwa edukacyjno-zawodowego na różnych etapach edukacji.
  • grupowe spotkania informacyjno-edukacyjne przygotowujące rodziców do roli doradców swoich dzieci
  • prowadzenie warsztatów “Zastanów się zanim podejmiesz decyzję”
  • koordynowanie cyklicznych spotkań w ramach Sieci Kreatywnych Doradców Zawodowych
Psycholog atodorczuk@ppp8.pl   Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych - Studia podyplomowe: Pedagogika Specjalna i Kształcenie Specjalne: autyzm i zespół Aspergera;
  • SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie – Psychologia, specjalność psychologia kliniczna.
Kursy doskonalące:
  • W trakcie czteroletniego kursu z psychoterapii w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne;
  • Kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Szkole Terapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT-EDU;
  • Szkolenie z Dialogu Motywujacego;
  • Trening Umiejętności Społecznych;
  • Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych.
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych;
  • Konsultacje psychologiczne dla rodziców i nauczycieli;
  • Wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych;
  • Prowadzenie zajęć grupowych dla uczniów szkół podstawowych.
Pedagog specjalny
atymoszuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - pedagogika specjalna (edukacja i rehabilitacja osób niewidomych i słabowidzących)
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Terapia pedagogiczna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
Kursy doskonalące:
  • kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki;
  • stosowana analiza zachowania-kurs I stopnia;
  • kurs terapii ręki;
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS);
  • kursy  z zakresu diagnozy i terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera.
Zakres działań w Poradni:
  • Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka;
  • diagnoza pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym;
  • prowadzenie indywidualnej terapii dzieci;
  • poradnictwo w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka.
Psycholog
kwalendziuk@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • ­Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii,
  • ­Uniwersytet Warszawski - Studia Podyplomowe: Trener Umiejętności Poznawczych,
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I stopień),
  • CM Partners Polska – Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych.
Zakres działań w Poradni:
  • ­diagnoza psychologiczna uczniów szkół podstawowych,
  • ­opieka psychologiczna w szkołach,
  • ­konsultacje i poradnictwo dla rodziców,
  • ­mediacje,
  • praca w Zespole Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
  • prowadzenie zajęć grupowych: Nieśmiałki, Trening Twórczego Myślenia.
Psycholog kzaborek@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: Psychologia edukacji, twórczości, rodziny i rehabilitacji – studia magisterskie.
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
Wybrane kursy:
  • Kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
  • Certyfikowany Kurs Trenerski Treningu Zastępowania Agresji ART,
  • Przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci w rodzinie (Projekt ERICA),
  • Metoda Kids’ Skills
Zakres działań w poradni:
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna w przedszkolach,
  • konsultacje dla rodziców i nauczycieli przedszkolnych,
  • prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci przedszkolnych.
Psycholog
lzaborek@ppp8.pl
Ukończone studia:
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii, specjalizacja: psychologia edukacji, twórczości, rodziny i rehabilitacji.
Kursy doskonalące:
  • Kurs pomocy socjoterapeutycznej
Studia w toku:
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski JP II – Wydział Nauk Społecznych – Instytut Psychologii – studia doktoranckie.
Zakres działań w poradni:
  • opieka psychologiczna w szkołach podstawowych,
  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym,
  • porady wychowawcze dla rodziców,
  • współprowadzenie zajęć rozwijających umiejętności społeczne dla uczniów klas IV-VI
Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI. Prowadzenie terapii z zakresu: Treningu Umiejętności Społecznych oraz wybiórczości pokarmowej.
 
 
Ukończone studia:
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie -magister pedagogiki szkolnej i przedszkolnej z elementami logopedii,
  • Studia podyplomowe: Terapia pedagogiczna, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi,
Kursy i szkolenia:
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, I stopień SI,
  • Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej- uprawnienia do diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej oraz planowanie i prowadzenie terapii,
  • Trening Umiejętności Społecznych" (TUS),
  • Trening jedzenia,
  • Stymulacja funkcji wzrokowych, słuchowych, motorycznych i poznawczych,
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard.
Zakres działań w poradni:
Psycholog mzurawska@ppp8.pl Ukończone studia:
  • Uniwersytet SWPS: psychologia kliniczna
  • Uniwersytet Warszawski: pedagogika
Kursy:
  • 4-letni kurs z Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT EDU w Warszawie (w trakcie)
  • Terapia EMDR –Level 1
  • Kids Skills „Dam Radę, Jestem z Ciebie Dumny”
  • Kursy z zakresu diagnozy, terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera i ADHD
  • Kursy z zakresu diagnozy trudności szkolnych i emocjonalnych
Zakres działań w Poradni:
  • Diagnoza psychologiczna dzieci ze szkół podstawowych
  • Wsparcie psychologiczne dla dzieci ze szkół podstawowych
  • Konsultacje psychologiczne dl rodziców i nauczycieli
  • Porady wychowawcze dla rodziców
  • Prowadzenie zajęć grupowych: Trening koncentracji uwagi

Pracownicy administracji