OFERTA DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Badania diagnostyczne:
- aktualnego, ogólnego poziomu rozwoju dziecka,
- specyficznych trudności w nauce (także w kierunku dyskalkulii),
- zaburzeń emocjonalnych i zachowania,
- niepowodzeń szkolnych,
- zaburzeń integracji sensorycznej (dla dzieci do 8 r. ż.),
- diagnoza logopedyczna,
- przesiewowe komputerowe badania słuchu,
- diagnoza i pomoc psychologiczna dla dzieci wykorzystywanych seksualnie,
- konsultacja specjalisty psychiatry dla pacjentów skierowanych przez psychologa Poradni.
Działania postdiagnostyczne:
- Pomoc psychologiczna – procedura przyjęć.
- Zajęcia stymulujące rozwój dzieci sześcioletnich – MTZI z klas „0”
- Konsultacje dla starszych uczniów szkół podstawowych w kierunku wyboru szkoły z doradcą edukacyjno-zawodowym.
- Terapia logopedyczna.
- Zajęcia „Jak się uczyć?” dla kl. IV-VI.
- Grupa terapii funkcji poznawczych metodą Feuersteina – „Instrumental Enrichment” dla uczniów klas VII-VIII
Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne:
- GRUS dla klas IV-V i V-VI,
- Zajęcia grupowe „Bajkoterapia”, druk „Informacja wychowawcy o funkcjonowaniu dziecka w przedszkolu/szkole.
- „Nieśmiałki” – zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci nieśmiałych z klas V-VI,
- Trening Zastępowania Agresji – ART, Karta kwalifikacji,
- Trening pewności siebie dla uczniów klas IV-VI,
- Trening inteligencji emocjonalnej z elementami myślenia twórczego dla klas II-III
- Zajęcia rozwijające inteligencję emocjonalną „Moje Ego” – grupa wsparcia dla młodzieży szkolnej VII-VIII
Terapia pedagogiczna: