OFERTA DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Badania diagnostyczne:
- aktualnego, ogólnego poziomu rozwoju dziecka,
- specyficznych trudności w nauce (także w kierunku dyskalkulii),
- zaburzeń emocjonalnych i zachowania,
- niepowodzeń szkolnych,
- zaburzeń integracji sensorycznej (dla dzieci do 8 r. ż.),
- diagnoza logopedyczna,
- przesiewowe komputerowe badania słuchu,
- diagnoza i pomoc psychologiczna dla dzieci wykorzystywanych seksualnie,
- konsultacja specjalisty psychiatry dla pacjentów skierowanych przez psychologa Poradni.
Działania postdiagnostyczne:
- Konsultacje dla starszych uczniów szkół podstawowych w kierunku wyboru szkoły z doradcą edukacyjno-zawodowym.
- Terapia logopedyczna.
Zajęcia grupowe:
- GRUS dla klas IV-V i V-VI,
- Zajęcia dla dzieci nieśmiałych z klas I-III i IV-V rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
- Trening Zastępowania Agresji – ART, Karta kwalifikacji,
- Być sobą – zajęcia grupowe dla uczniów klas VII-VIII
- Trening inteligencji emocjonalnej z elementami myślenia twórczego dla klas II-III
- Uczeń na starcie (wniosek)
- Jak zadbać o swoje samopoczucie?
- Trening intelektu
- Techniki zapamiętywania i uczenia się
- Zajęcia grupowe dla dzieci nieśmiałych rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
- Być sobą
Terapia pedagogiczna:
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (reedukacja) w zakresie techniki pisania i czytania.
- „Polubić ortografię” dla uczniów klas starszych szkół podstawowych ze stwierdzoną dysortografią.
- Terapia matematyczna.
- Terapia integracji sensorycznej (SI) dla dzieci 0-8 lat.
- Trening pamięci wzrokowej i słuchowej oraz koncentracji uwagi