Omiecińska-Stan Renata

Psycholog, pedagog – terapeuta, logopeda, specjalista ds. prowadzenia terapii metodą Warnkego, filolog języka polskiego, interwent oświatowy, nauczyciel dyplomowany.

Ukończone studia

  • Uniwersytet Warszawski – filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym,
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – psychologia.

Ukończone studia podyplomowe i kursy

  • Uniwersytet Warszawski – Podyplomowe Studium Logopedyczne,  
  • Uniwersytet Warszawski – Studia Podyplomowe – w zakresie Wspomagania Dzieci
     z Problemami Rozwojowymi,
     
  • Wyższa Szkoła Społeczno – Ekonomiczna – Studia Podyplomowe – Terapia Pedagogiczna Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się,
  • Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli – Wydział Metod
    i Szkoleń Psychospołecznych  – Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii, 
  • Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Program szkoleniowy „Interwencja kryzysowa w oświacie”,
  • Centrum Mediacji PARTNERS POLSKA – szkolenie „Mediacja konfliktów szkolnych i rodzinnych”,
  • Niepubliczna Placówka Edukacji PEN – Kurs doskonalący „Umiejętności pracy                         z grupami dorosłych, młodzieży i dzieci”,
  • Metoda Warnkego – kurs podstawowy – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem Metody Warnkego.
  • inne z zakresu psychologii, terapii pedagogicznej, logopedii, interwencji oświatowej,
  • Instytut Badań Edukacyjnych – Seminarium Doktoranckie (trzyletnie).

———————————————-

  1. Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach – Wydział Zarządzania i Administracji Studia podyplomowe – w zakresie Zarządzania Oświatą
  2. Studio Edukacyjne EKO – TUR BIS Kurs Kwalifikacyjny – Zarządzanie Oświatą.

 Zakres działań w Poradni

  • diagnoza psychologiczna dzieci w wieku przedszkolnym,
  • opieka psychologiczna i monitorowanie procesu rozwojowego dzieci w przedszkolach pod względem poznawczym i emocjonalno – społecznym,
  • zajęcia korekcyjno – kompensacyjne dla dzieci 6.letnich prowadzone na terenie przedszkoli,
  • konsultacje wychowawcze dla rodziców,
  • konsultacje dla nauczycieli,
  • terapia pedagogiczna dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi.