Pedagog
Ukończone studia:
- Studia dzienne magisterskie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Wydziale Pedagogicznym przy WSP w Olsztynie
- Studia podyplomowe w zakresie Logopedii na Uniwersytecie Gdańskim
- Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
- Studia podyplomowe w zakresie Oligofrenopedagogiki w Ateneum – Szkole Wyższej w Gdańsku
Szkolenia dodatkowe:
- Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Trener kinezjologicznego systemu kształcenia i terapii Edukacja przez ruch-kurs trenerski
- Edukator- kurs kwalifikacyjny przygotowujący do pracy edukatorskiej – Ministerstwo Edukacji Narodowej
- Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych – rekomendacja I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- Szkolenie „Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem”
- Szkolenie „Ruch Rozwijający Bazujący na Pracy Weroniki Sherborne”
- Szkoła trenerów rekomendowana przez PTP.
- Szkolenie „Profilaktyka uzależnień”.
- Studium socjoterapii w Ciechanowie
- Kurs „Szkoła dla rodziców i wychowawców” w oparciu o koncepcję T. Gordona i książkę A. Faber, E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, żeby dzieci do nas mówiły w szkole”
- Kurs dla rodziców i wychowawców w oparciu o książkę A. Faber, E. Mazlish „Rodzeństwo bez rywalizacji”
- Studia glottodydaktyczne – program wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowany przez B. Rocławskiego
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block
- Metoda projektów badawczych
- ,,Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz kształtowanie umiejętności matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym”
- „Moje sylabki – nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną prof. Jagody Cieszyńskiej
- AAC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
Zakres działań w poradni:
- terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży (gotowość szkolna, nauka czytania, dysleksja).
- terapia SI oraz diagnoza SI.
- terapia matematyczna( zajęcia z zakresu wspomagania rozwoju umysłowego oraz kształtowania umiejętności matematycznych dzieci ).
- diagnoza pedagogiczna uczniów w zakresie specyficznych trudności edukacyjnych( dysleksja, dysgrafia, dysortografia)